4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, , fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
4WOG.1200.2712.99.2020 Zakup i dostawa ubiorów oraz sprzętu sportowego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ubiorów oraz sprzętu sportowego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu. UWAGA! Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa poszczególnych pozycji asortymentowych wyszczególnionych z formularzu cenowym dla poszczególnych podzadań nie może przekraczać 10 000,00 zł wraz z odpowiednio naliczonym podatkiem od towarów i usług. W przypadku kiedy wykonawca wyceni jakąkolwiek pozycję na kwotę 10000,00 zł lub wyższą Zamawiający zwróci formularz cenowy do poprawy. W przypadku odmowy poprawy - zmiany ceny na cenę jednostkową poniżej 10000,00 zł Zamawiający uzna, że wykonawca uchyla się od zawarcia umowy i będzie miał zastosowanie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej (załącznik nr 1 do ogłoszenia): 1. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia aktualne na dzień składania wniosku. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dokumenty, które winien złożyć zwycięzca licytacji elektronicznej: a. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia wraz z zamieszczonymi w nim oświadczeniami, b. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do ogłoszenia, który musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika i musi być wyceniona każda pozycja. c. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w sekcji III.7 Ogłoszenia przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. i przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w pkt 1. Dokumenty i oświadczenia w pozostałym zakresie mogą przedstawić łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
Dodano: 2024-04-16 - Dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 21 przy ul. Malczewskiego - zamówienie udzielane w 5 częściach.
Dodano: 2024-02-02 - 4WOG.1200.2712.65.2023 Zakup i dostawa ubiorów oraz sprzętu sportowego dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w podziale na 26 części
Dodano: 2023-07-19 - „Zakup wraz z dostawą sprzętu sportowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie”.
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
Dodano: 2023-02-08 - Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
Dodano: 2023-01-27 - Dostawa mat zapaśniczych
Dodano: 2022-12-02 - Dostawa mat zapaśniczych
Dodano: 2022-09-21 - Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
Dodano: 2021-02-04 - Zakup i dostawa wyposażenia budynków na stadionie miejskim w Skoczowie w podziale na trzy części: część nr 1 – dostawa wyposażenia hali sportowej, część nr 2 – dostawa wyposażenia sauny, część nr 3 – dostawa wyposażenia siłowni
Dodano: 2021-02-02