Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.131.2020 Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych w podziale na 2 zadania

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2021-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.131.2020 Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody CPV:15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. 2. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych w podziale na 2 zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47, Zadanie nr 2 - Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3. Wykonawca ma posiadać: - aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego,lub - aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, lub - aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego w wymaganym zakresie, lub - aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w wymaganym zakresie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 7 –formularz cenowy dla zadania nr 2. stanowiące integralną część SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia - zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy części zamówienia - zadania. Liczba części zamówienia-zadań wynosi: 2. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust.2a ustawy Pzp określa: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, -załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2.10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w celu zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje formularz cenowy (stosownie do części – zadania załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). Wysokość zwiększenia w ramach prawa opcji: - nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 1, - nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do wartości wskazanej powyżej lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym (stosownie do części – zadania) dla zamówienia podstawowego,będą identyczne, jak ceny jednostkowe zamówienia objętego prawem opcji. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia w ramach prawa opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach