Przetargi.pl
4WOG.1200.2712.129.2019 Wykonanie usług drukarskich i introligatorskich w podziale na 2 zadania

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG.1200.2712.129.2019 Wykonanie usług drukarskich i introligatorskich w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług drukarskich i introligatorskich dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 2 zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie usługi introligatorskiej dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG: Podzadanie nr 1: Orkiestra Wojskowa Bytom, Podzadanie nr 2: JW 1328 Bielsko-Biała, Podzadanie nr 3: JW 3390 Tarnowskie Góry, Podzadanie nr 4: Wojskowa Pracownia Psychologiczna Opole, Podzadanie nr 5: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Podzadanie nr 6: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Opolu, Podzadanie nr 7: Wojskowa Komenda Uzupełnień Częstochowa, Podzadanie nr 8: Wojskowa Komenda Uzupełnień Gliwice, Podzadanie nr 9: Wojskowa Pracownia Psychologiczna Bielsko-Biała, Podzadanie nr 10: 33 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe Gliwice, Podzadanie nr 11: 13 Śląska Brygada Obrony Terytorialnej, Podzadanie nr 12: Wojskowa Komenda Uzupełnień Bielsko-Biała, Podzadanie nr 13: Wojskowa Komenda Uzupełnień Opole, Podzadanie nr 14: Jednostka Wojskowa 3940 Gliwice. Zadanie nr 2: Wykonanie usługi drukarskiej dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG : Podzadanie nr 1: Wojskowa Pracownia Psychologiczna Gliwice, Podzadanie nr 2: JW 1328 Bielsko-Biała, Podzadanie nr 3: Wojskowa Pracownia Psychologiczna Opole, Podzadanie nr 4: Wojskowe Biuro Emerytalne Katowice, Podzadanie nr 5: Wojskowa Komenda Uzupełnień Katowice, Podzadanie nr 6: Wojskowa Komenda Uzupełnień Rybnik, Podzadanie nr 7: Wojskowa Komenda Uzupełnień Gliwice, Podzadanie nr 8: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Podzadanie nr 9: Wojskowa Pracownia Psychologiczna Bielsko- Biała, Podzadanie nr 10: 13 Śląska Brygada Obrony Terytorialnej, Podzadanie nr 11: JW 3940 Gliwice. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: formularze cenowe (stosownie do zadania) – załączniki nr 3 i nr 4 oraz projekt umowy – załącznik nr 6. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79971000-1; 79821000-5. 4. Przedmiotem zamówienia jest usługa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 2 zadania. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. Ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w projekcie umowy (załącznik nr 6), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040). 10. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp. 11. Standardy jakościowe o których mowa w art. 91ust.2a Ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 3 i 4 - formularze cenowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79971000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) formularz cenowy (stosownie do zadania) – załączniki nr 3 i/lub nr 4 do SIWZ - formularz musi być podpisany, każda z pozycji formularza cenowego musi zostać wyceniona. W przypadku załączenia do oferty formularza cenowego niepodpisanego oraz formularza cenowego, w którym w wycenie pominięta została jakaś pozycja, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; d) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera b niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 litera b niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów aktualnych na dzień złożenia potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp – nie dotyczy. 7. Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu zgodnie z treścią art. 24 aa, ust. 1 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 9. Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie pisemnej. Dokumenty powinny być przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pełnomocnictwa, którego kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów które, każdego z nich dotyczą. 10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI punkt 1 litera b) , natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą przedstawić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną