4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2021-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
4WOG.1200.2712.127.2020 Dostawa drobiu i wędlin drobiowych w podziale na 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa drobiu i wędlin drobiowych w podziale na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych do magazynu służby żywnościowej 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47, Zadanie nr 2 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych do magazynu służby żywnościowej dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3. Wykonawca ma posiadać: aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, lub aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, lub aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego w wymaganym zakresie, lub aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w wymaganym zakresie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2. stanowiące integralną część SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia - zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy części zamówienia - zadania. Liczba części zamówienia-zadań wynosi: 2. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp określa: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2. 10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w celu zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje formularz cenowy (stosownie do części – zadania załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). Wysokość zwiększenia w ramach prawa opcji: nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 1, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla podstawowego dla części – zadania nr 1, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do wartości wskazanej powyżej lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym (stosownie do części – zadania) dla zamówienia podstawowego, będą identyczne, jak ceny jednostkowe zamówienia objętego prawem opcji. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia w ramach prawa opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 niniejszego SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2024 r.
Dodano: 2024-02-16 - „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zaborzu w okresie styczeń - grudzień 2024”
Dodano: 2024-01-08 - „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Przedszkola Publicznego w Chybiu w okresie styczeń - grudzień 2024”
Dodano: 2023-12-27 - „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zaborzu w okresie styczeń - grudzień 2024”
Dodano: 2023-11-30 - „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Chybiu w okresie styczeń - grudzień 2024”
Dodano: 2023-11-30 - „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Przedszkola Publicznego w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2024”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2024
Dodano: 2023-11-14 - ZP1/12/2022 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2023 r.
Dodano: 2023-02-15 - „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Przedszkola Publicznego w Chybiu w okresie styczeń - grudzień 2023”
Dodano: 2022-12-15 - „Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Przedszkola Publicznego w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2023”
Dodano: 2022-12-15