Przetargi.pl
3.1. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie podłączenia audiometru AD-229E oraz tympanometru AT-235-XP do komputera dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie.

Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 526 42 17 , fax. 261 874 170
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Nowowiejska 31
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 526 42 17, fax. 261 874 170
    REGON: 13280825000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    3.1. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie podłączenia audiometru AD-229E oraz tympanometru AT-235-XP do komputera dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie podłączenia audiometru AD-229E oraz tympanometru AT-235-XP do komputera dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: • podłączenie w/w urządzeń do komputera tak, aby można było wykonywać badania; komputer stanowi własność Zamawiającego; • aktualizację oprogramowania NOAH 3, • wgranie odpowiedniego interfejsu oraz podłączenie za pomocą odpowiedniego okablowania, okablowanie zapewnia Wykonawca • prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie sprzętu medycznego do dalszego użytkowania, • sporządzanie protokołu odbioru usługi serwisowej po wykonanej usłudze (zgodnie ze wzorem protokołu udostępnionym przez Zamawiającego) - protokół należy sporządzić w 2 (dwóch) jednobrzmiących egzemplarzach (jeden egzemplarz należy załączyć do paszportu technicznego, drugi do faktury VAT), • sprawdzenie prawidłowości działania, • sprawdzanie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, • sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego, • ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, • zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, • oględziny audiometru i tympanometru, • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania usługi w przypadku konieczności przeprowadzenia badań u pacjentów przed rozstrzygnięciem niniejszego zamówienia. • podczas wykonywania usługi podłączenia na życzenie Zamawiającego, Wykonawca w cenie umowy będzie udzielał informacji i porad w zakresie wykonywania badań. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia ponadto zawarty jest również we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. Wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 3.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33121400-8 – AUDIOMETRY 3.6. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby zatrudnione bezpośrednio przy realizacji przedmiotu umowy, tj. wykonujące podłączenie sprzętu, będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu, o którym mowa w pkt 3.6. powyżej. 3.8. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny wymienionych art. 143e Ustawy, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.9. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.6. powyżej, na każde jego wezwanie, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 3.10. Dowody, o których mowa w pkt 3.9. powyżej, to w szczególności oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie, iż objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33121400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach