Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 50-226 Wrocław, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 77 66 212 , fax. 71 77 66 229
- Data zamieszczenia: 2013-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18 18
50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 77 66 212, fax. 71 77 66 229
REGON: 02118481900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
2A/SMED/DCZP/2013/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla komórek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego, zwanym dalej Sprzętem, dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt spełniał parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w formularzu cenowym. 3. W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanego sprzętu Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów ( w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwą produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy. 4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii sprzętu. 5. Dostawa Sprzętu do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy przez pracownika Działu Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych lub Apteki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wartością wadium jest suma wadiów dla poszczególnych zadań wybranych przez Wykonawcę. Wadium dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: 225,00 zł Zadanie nr 2: 156,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; a) gwarancjach bankowych; a) gwarancjach ubezpieczeniowych; a) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy Pzp z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego: ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, Kasa ( godz. Otwarcia 8.30 - 14.00) najpóźniej do terminu składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. 7. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w ustawie Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 21 pakietów w okresie 36 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-125/2016
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24miesięcy - powtórzenie pakietów nr 3,5,6,7,14,16,18,19,20,21,22,30,34,38,40 Nr sprawy: USK/DZP/PN-120/2016
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 6 zadań
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2016-06-25 - Dostawa odzieży chirurgicznej jednorazowej do Apteki Szpitalnej znak sprawy ZOZ/DZP/PN/22/16
Dodano: 2016-06-23 - dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych i niemedycznych), drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-21 - sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitalnej niezbędnych do realizacji programów: Leczenie zaawansowanego raka jelita grubego C18-C20 Leczenie niedrobnokomórkowego raka płuca C34 Leczenie raka piersi C50 Leczenie raka nerki C64 Leczenie chłoniaków złosliwych C82,C83 Leczenie chorych na zaawansowanego raka jajnika C56,C57,C48 Leczenie opornego na kastracje raka gruczołu krokowego C61
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa obłożeń do Apteki Szpitalnej, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/21/16
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa produktów medycznych 2016
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych zestawu do litotrypsji prod. STORZ wraz z wymianą cewki kruszącej litotryptora w okresie 12 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-84/2016
Dodano: 2016-06-03