Przetargi.pl
2 przetarg - Wykonanie przebudowy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kaliszu Pomorskim przy ulicy Wolności - ETAP I

Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac E. Orzeszkowej 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3630788 , fax. 094 3630788
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim
    Plac E. Orzeszkowej 3 3
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3630788, fax. 094 3630788
    REGON: 33092729900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    2 przetarg - Wykonanie przebudowy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kaliszu Pomorskim przy ulicy Wolności - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 września 2001 r. w Kaliszu Pomorskim przy ulicy Wolności. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową w tym projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w dwóch etapach, przedmiotem niniejszego postępowania jest etap I realizowany w roku 2012. Ponieważ dokumentacja projektowa wykonana została dla całości zadania należy szczególną uwagę zwrócić na opis zakresu robót budowlanych zaplanowanych do realizacji w roku 2012. Zakres robót budowlanych I etapu obejmuje: a) wymianę instalacji elektrycznej w pełnym zakresie, b) roboty budowlane tylko wewnątrz sali gimnastycznej- polegające na wymianie istniejącej podsufitki wraz z ociepleniem stropu i połaci dachowej bez montażu okien połaciowych, c) wymiana istniejących okien sali gimnastycznej i zaplecza 8szt. x 1,90 x 2,70 + 3 szt. x 1,35 x 1,45 + 3 szt. x 0,70 x 0,70 z szybą bezpieczną VSG 33.1 obustronnie i mlecznymi szybami. Okna PCV na profilach wielokomorowych muszą być wyposażone w szkło niskoemisyjne i komory wypełnione argonem, posiadające współczynnik przenikania ciepła U mniejsze równe 1,1 W/m?K oraz izolacyjność akustyczną na poziomie Rw mniejsze równe 31 dB, pakiet szybowy zespolony 4/16/4 mm o współcz. U mniejsze równe 1,1 - szczelny hermetycznie, dodatkowo: mikrowentylacja w kwaterach rozwierno - uchylnych, blokada błędnego położenia klamki, uszczelki w kolorze czarnym, w każdym z pomieszczeń okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane np. AERECO - kolor biały ( lub inne o tych samych parametrach). Dla wymienianych okien na sali gimnastycznej zastosować identyczne podziały, zastosować jedno skrzydło uchylne dla dolnego środkowego panelu otwierane z poziomu parteru, pozostałe panele typu FIX (nieotwieralne). d) na otworach okiennych (8 szt.) sali gimnastycznej zamontować kraty z siatki stalowej powlekanej chroniące przed uderzeniem piłką, kraty muszą posiadać możliwość łatwego demontażu lub otwarcia jednostronnego w celu np. umycia okien. Uwaga! Pozostałe roboty budowlane (odwodnienie, wymiana instalacji c.o.) nie są przedmiotem zamówienia I etapu. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnym obiekcie. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówki. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót stanowiący załącznik do umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy. Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzeniu oferty, wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów i pracy sprzętu. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres określone zostały w załączonych do SIWZ projekcie budowlanym, wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a także przedmiarze robót (pomocniczo). Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z projektu budowlanego (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe elementów po dawnych obiektach itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w zakładce Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach