UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
ul. Gołębia 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
REGON: 000001270 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
281.2022 Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia systemu CCTV dla Wydziału Prawa i Administracji w budynku Pałac Larischa przy ul. Brackiej 12 w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia systemu CCTV dla Wydziału Prawa i Administracji w budynku Pałac Larischa przy ul. Brackiej 12 w Krakowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 2 600,00 zł (słownie: twa tysiące sześćset złotych 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 5.2 lub 5.3 lub w ust. 6.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1 pieniądzu;2.2 gwarancjach bankowych;2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:5.1 upływu terminu związania ofertą;5.2 zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;5.3 unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termindo jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:6.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;6.2 którego oferta została odrzucona;6.3 po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;6.4 po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XVIII SWZ.8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej 1 (jedną) dostawę urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup kamer wraz z oprogramowaniem oraz serwera
Dodano: 2020-12-01 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu systemu CCTV wraz z wymianą okablowania w budynkach Kampusu: Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, Centrum Edukacji Przyrodniczej UJ, Centrum badań Przyrodniczych UJ oraz Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ. (nr sprawy: 80.272.270.2018)
Dodano: 2018-11-08 - Część I: Zakup urządzeń sieciowych monitoringu wizyjnego Część II: Zakup urządzeń systemu monitoringu
Dodano: 2018-10-30 - Zakup urządzeń systemu monitoringu oraz urządzeń sieciowych.
Dodano: 2018-10-09 - dostawa kamery termowizyjnej ze statywem i dedykowaną optyką - KC-zp.272-375/18
Dodano: 2018-07-25 - dostawa kamery termowizyjnej ze statywem i dedykowaną optyką - KC-zp.272-375/18
Dodano: 2018-07-20