Przetargi.pl
271.19.2020

Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg

  • Adres: 09-142 Załuski, Załuski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
    Załuski 67
    09-142 Załuski, woj. mazowieckie
    tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
    REGON: 55127200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    271.19.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Załuski, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 3/2019 z dnia 22.stycznia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa mazowieckiego 2024(PGO WM 2024 oraz uchwałą nr 4/2019 w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 z załącznikami, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Załuski i uchwałą Rady Gminy Załuski w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez Wójta Gminy Załuski w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, grupa 15: od 15 01 01 do 15 01 07, grupa 16: 16 01 03 grupa 17: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 02 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, ex 20 03 99 grupa 20: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 23*, 20 01 25, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 31, 20 01 32, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 37, 20 01 38, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 80, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 i 20 03 99 b. Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych objętych postępowaniem przetargowym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. Zgodnie z art. 22a ustawy Pzp Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie powoływania się na zdolności i/lub zasoby innego podmiotu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach (Załączniki Nr 2 oraz 3 do SIWZ). 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców. 1.4. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2 i 1.3. muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzają brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej SIWZ. Wypełnienie pozostałych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty. 1.5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 2.2.1. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez Wójta Gminy Załuski w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, grupa 15: od 15 01 01 do 15 01 07, grupa 16: 16 01 03 grupa 17: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 02 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, ex 20 03 99 grupa 20: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 23*, 20 01 25, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 31, 20 01 32, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 37, 20 01 38, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 80, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 i 20 03 99 2.2.2. Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych objętych postępowaniem przetargowym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 2.2.3. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dwie usługi odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 1 tys. Mg, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik Nr 6 do SIWZ) 1) Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 7 do SIWZ) co najmniej: a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami, przystosowanymi do odbioru odpadów z pojemników o wielkości 80 l, 120 l, 240 l i 1100 l, b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) jednym samochodem specjalnym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 do 3,0 m i masie własnej 5 ton, d) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, e) jednym pojazdem specjalistyczny służący jako mobilny punkt selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, w tym komunalnych odpadów niebezpiecznych, f) jednym samochodem specjalistycznym z HDS przystosowanych do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w pojemnikach typu „dzwon” o pojemności min. 1300 l, g) jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów gromadzonych w kontenerach o pojemności 7m3. 2) Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo-transportową (Załącznik Nr 8 do SIWZ) usytuowaną: a) w gminie Załuski lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, b) na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. 2.3. Brak podstaw wykluczenia: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Zamawiający informuje, iż zgodnie z dyspozycją art. 26 ust 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia ww. okoliczności skorzysta z dokumentu znajdującego się w ogólnie dostępnej bazie danych. Dokument Zamawiający pozyska samodzielnie ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości. 2.4. Spełnianie przez ofertowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca powinien posiadać wdrożony system zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem, a więc świadczyć usługi: a) zgodnie z normami jakościowymi: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi (np. ISO 9001). b) zgodnie z europejskimi normami zarządzania środowiskiem: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (np. ISO 14001).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach