Przetargi.pl
2710-8/13 Wykonanie instalacji chłodniczej pomieszczeń budynków Nadleśnictwa Syców

Nadleśnictwo Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. (0-62) 7852127 , fax. (0-62) 7869032
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Syców
    ul. Kolejowa 14 14
    56-500 Syców
    tel. (0-62) 7852127, fax. (0-62) 7869032
    REGON: 25051943500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    2710-8/13 Wykonanie instalacji chłodniczej pomieszczeń budynków Nadleśnictwa Syców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie instalacji chłodniczej pomieszczeń budynków Nadleśnictwa Syców 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wyszczególniony został w: 1) Projekcie zagospodarowania terenu Instalacja chłodnicza pomieszczeń budynku Nadleśnictwa Syców Część zewnętrzna instalacji chłodniczej 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14 2) Projekcie budowlanym Instalacja chłodnicza pomieszczeń budynku Nadleśnictwa Syców Część wewnętrzna instalacji chłodniczej 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14 3) Projekcie wykonawczym Instalacja chłodnicza części pomieszczeń budynku Straży leśnej - Nadleśnictwa Syców 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14 4) Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5) Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 6) Przedmiarze robót Uwaga: Wszędzie tam gdzie występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone w: - Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) kompleksową obsługę geodezyjną, wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną sporządzoną w 3 - ech kompletach; 2) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w 2 - óch kompletach; 3) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; 4) projekt organizacji ruchu oraz oznakowanie budowy; 5) zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 6) uporządkowanie terenu budowy, oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisku odpadów, lub przekazanie ich przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000,0 zł słownie: sześć tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, lub gwarancjach bankowych, d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000 r. z późn. zm.). 3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto : BZWBK o Syców 641090 2415 0000 0001 0000 9226. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Nadleśnictwie Syców ( I piętro, pokój nr 4). Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 7. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz d. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sycow.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną