Przetargi.pl
26 USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO IV

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, Pyskowicka 47-51
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322854058 wew 454
  • Data zamieszczenia: 2023-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A
    Pyskowicka 47-51
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 322854058 wew 454
    REGON: 241512940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    26 USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET 1 Transport sanitarny z zespołem specjalistycznym karetką typu „S”PAKIET 2 Transport sanitarny z zespołem podstawowym karetką typu „P”PAKIET 3 Transport sanitarny z sanitariuszem karetką typu „T”PAKIET 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej podmiotowych środków dowodowych złożonych przez Wykonawcę , według formuły „spełnia-nie spełnia” w następujący sposób:Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:co najmniej 1 usługę transportu sanitarnego, tj.PAKIET Nr 1 – transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym karetką typu „S” na kwotę minimum 160 000,00 złotych brutto,PAKIET Nr 2 – transportu sanitarnego z zespołem podstawowym karetką typu „P” na kwotę minimum 180 000,00 złotych brutto,PAKIET Nr 3 – transportu sanitarnego z sanitariuszem karetką typu „T” na kwotę minimum 40 000,00 złotych brutto,PAKIET Nr 4 – transportu materiału biologicznego, w tym krwi i jej składników na kwotę minimum 47 000,00 złotych brutto,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.Pod pojęciem wykonana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na wykonaniu powyżej opisanych usług, o wartości nie mniejszej niż w/w wartości brutto, zrealizowane (wykonane), tj. zakończone przez Wykonawcę.Pod pojęciem wykonywana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na wykonaniu powyżej opisanych usług, których pewna część o wartości nie mniejszej niż w/w wartości brutto, została już zrealizowana (wykonana) przez Wykonawcę.Podając wartość usługi Wykonawca w przypadku usługi wykonanej w całości wpisuje kwotę brutto za całość zrealizowanego zamówienia, natomiast w przypadku usługi będącej w trakcie realizacji (nadal wykonywanej) Wykonawca wpisuje kwotę brutto za zrealizowaną część zamówienia.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólniez innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach