Przetargi.pl
26 / DRUK/DCZP/2013/P -drugie postępowanie na sukcesywną dostawę druków dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 50-226 Wrocław, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 66 212 , fax. 71 77 66 229
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18 18
    50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 66 212, fax. 71 77 66 229
    REGON: 02118481900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    26 / DRUK/DCZP/2013/P -drugie postępowanie na sukcesywną dostawę druków dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych druków. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 (2.1.1-2.3) do SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązuje się , aby oferowane druki spełniały parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Formularzu cenowym- załącznik nr 2 ( 2.1.1-2.3) do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 1774,00 zł dla zadania nr 2 : 130,00 zł dla zadania nr 3 : 22,00 zł co stanowi 3% (słownie: trzy procent) kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zadań objętych zamówieniem. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji: 1) z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta; 2) gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta; 3) z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8.?? - 14.??, najpóźniej do terminu składania ofert. 7. Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 8. Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach