Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
ul. Pabianicka 62 62
93-513 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
REGON: 00029540300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
26/09 Dostawy sprzętu do kontroli jakości w radiografii ogólnej i fluoroskopii dla Zakładu Fizyki Medycznej WSS im. M. Kopernika w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1 Sensytometr 1 szt. Densytometr, współpracujący z sensytometrem 1 szt. ZADANIE 2 Fantom do kontroli kolimacji i osiowości wiązki, przeznaczony do klasycznej radiografii ogólnej i fluoroskopii 2 szt. Uchwyt do fantomu kolimacji i osiowości, umożliwiający zawieszenie go na statywie typu BUCKY. 2szt. ZADANIE 3 Filtr ekwiwalenty pacjentowi (25 mm aluminium) + detektor dawki 2 szt. Dozymetr skalibrowany z detektorem dawki, przeznaczony dla radiografii i fluoroskopii 2 szt. Płytka miedziana do filtra ekwiwalentnego pacjentowi stosowana przy napięciach powyżej 100 kV 2 szt. Statyw do filtra ekwiwalentnego pacjentowi 2 szt. ZADANIE 4 Zestaw fantomów do automatycznej kontroli ekspozycji (AEC) 2 szt ZADANIE 5 Fantom do testów przylegania ekranów wzmacniających w kasetach 2 szt. ZADANIE 6 Termohigrometr 2 szt. ZADANIE 7 Termometr elektroniczny do badania temperatury płynów w wywoływarce 2 szt. ZADANIE 8 Zestaw kalibracyjny Radi CS GX2 do monitorów medycznych EIZO 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowania odbywać się będzie na podstawie złączonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) i oświadczeń : 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie WARUNKI SZCZEGÓŁOWE: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę realizacją zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz których suma wartości wynosi 75 % wartości oferty Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w/w rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- W-5 ZP/14/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-07-27 - W-5 ZP/12/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
Dodano: 2016-07-06 - W-5 ZP/11/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla potrzeb realizacji projektu Biokonwersja odpadów pofermentacyjnych z biogazowni: ochrona wód i paliwo III generacji - Instytut Technologii Fermentacji i Mikrobiologii Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-06-29 - W-5 ZP/9/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
Dodano: 2016-06-07 - W-5 ZP/7/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
Dodano: 2016-04-19 - W-5 ZP/5/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-03-16 - W-5 ZP/3/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-02-15 - W-5 ZP/1/2016 - dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2016-01-14 - W-5 ZP/17/2015
Dodano: 2015-11-24 - ZP/11/MiR/2015 dostawa aparatury kontrolnej i badawczej, jako wyposażenia laboratoryjnego, dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności, Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-11-19