Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63, , fax. 683 842 590
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Wschowska 3
64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
tel. 68 347 73 00, 347 73 63, , fax. 683 842 590
REGON: 97077342600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
24 miesięczna sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych dla SPZOZ w Wolsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-Przedmiotem zamówienia jest 24 miesięczną sukcesywną dostawę płynów infuzyjnych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/17/2017. -Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części/ zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. -Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany płynami infuzyjnymi. -Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane płyny infuzyjne w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. c) Zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie posiadały wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. r. 2001 Nr 126 poz. 1381 z późn. zmianami) właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wydane przez uprawniony do tego organ, d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja, 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), e) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami opisanymi przez Zamawiającego odpowiednio w pakietach (zadaniach), f) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich pakietach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu – nie dotyczy produktów leczniczych), transportu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu, g) Wykonawca, w przypadku leków termolabilnych do podań parenteralnych zobligowany będzie do umieszczania wewnątrz opakowania transportowego leku pasek wskaźnikowy temperatury i czasu- typu Warm Mark lub dołączyć do dokumentu dostawy wydruk z rejestratora temperatury dokumentujący zachowanie właściwych dla produktu warunków transportu. -Warunki realizacji zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. Miejscem dostawy jest: Apteka Szpitalna, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3, Towar musi zostać dostarczony bezpośrednio do Magazynu Apteki i rozładowany na półki magazynowe wskazane przez pracownika Apteki. Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2(pakiety 1 i 2) - (formularz z opisem przedmiotu zamówienia -formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy) c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty d) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. do SIWZ). f) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa medycznych środków materiałowych do 14 WOG
Dodano: 2024-06-26 - Sukcesywny zakup i dostawa leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole II
Dodano: 2024-06-17 - dostawa produktu leczniczego VORAXAZE 1000j. 2 fiolki (WR – 2/24)
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
Dodano: 2024-05-28 - „DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa leków- płyny infuzyjne
Dodano: 2024-04-23 - Zakup i dostawa leków
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa produktów leczniczych: leków, sprzętu i środków dezynfekcyjnych dla Schroniska na zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa leków- płyny infuzyjne
Dodano: 2024-02-11