Przetargi.pl
24 miesięczna dostawa akcesoriów do pomiaru rzutu serca metodą termodylukcji wraz z dzierżawą monitora do pomiarów hemodynamicznych dla AiIT SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    24 miesięczna dostawa akcesoriów do pomiaru rzutu serca metodą termodylukcji wraz z dzierżawą monitora do pomiarów hemodynamicznych dla AiIT SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa (w miarę zgłaszanych potrzeb): akcesoriów do pomiaru rzutu serca metodą termodylukcji wraz z dzierżawą monitora do pomiarów hemodynamicznych dla AiIT SPZOZ w Wolsztynie; nr sprawy PN/21/2019 opisanej szczegółowo w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  33123000-8 Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej,  33141625-7 Zestawy diagnostyczne 3. Wykonawca składając ofertę musi uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe wskazane w załączniku nr 2 - pakiecie). Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga wydzierżawienia na cały okres obowiązywania umowy monitora do pomiarów hemodynamicznych, o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Dzierżawiony analizator musi posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego, a opisanych w załącznikach do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane ilości oraz parametry graniczne wymaganego monitora zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-ilościowo -cenowy) i załączniku nr 3 (parametry graniczne monitora do pomiarów hemodynamicznych) do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j.) c) Wszystkie akcesoria do pomiaru rzutu serca muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu- deklarację CE. d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane akcesoria w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 7 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. e) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotowego zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Warunki realizacji zamówienia: a) przedmiot zamówienia obejmuje 24 miesięczne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb): akcesoriów do pomiaru rzutu serca metoda termodylukcji wraz z dzierżawą monitora do pomiarów hemodynamicznych b) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. c) dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400, d) miejscem dostawy jest: Apteka Szpitalna; e) dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia, f) Wymagany termin zainstalowania monitora do pomiarów hemodynamicznych wraz z przeszkoleniem personelu – maksymalnie do 14 dni od daty podpisania umowy. g) Wykonawca w przypadku wystąpienia braków w realizacji zamówienia na przedmiot zamówienia wyszczególniony w umowie przetargowej niezwłocznie wskaże ewentualne braki w dostawie – telefonicznie do Apteki: tel. 68-347-73-46, e-mail: p.bloch@spzozwolsztyn.pl h) Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania dostaw w trybie PILNYM (CITO). Zamówienia te realizowane będą w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia zamówienia (poniedziałek - do piątek), i) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni. 9. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony odpowiednio załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 -z parametrami technicznymi monitora do pomiarów hemodynamicznych, d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 4 A, B). f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. j) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach