Przetargi.pl
2.1 Przedmiotem Zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego i Partnerów Projektu cyklu szkoleń z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A), przygotowujących do certyfikacji z wymienionego zakresu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia materiałów szkoleniowych oraz organizacji przerw poczęstunkowych w trakcie zajęć.

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
    REGON: 00598492000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    2.1 Przedmiotem Zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego i Partnerów Projektu cyklu szkoleń z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A), przygotowujących do certyfikacji z wymienionego zakresu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia materiałów szkoleniowych oraz organizacji przerw poczęstunkowych w trakcie zajęć.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cykl szkoleń obejmować będzie 80 godzin szkoleniowych, gdzie 1 godzina szkoleniowa oznacza 45 minut. Zakres merytoryczny obejmować będzie cztery następujące bloki tematyczne: Blok tematyczny 1: Przetwarzanie tekstu (20 godz., 3 dni szkoleniowe) Blok tematyczny 2: Arkusze kalkulacyjne (20 godz., 3 dni szkoleniowe) Blok tematyczny 3: Bazy danych (20 godz., 3 dni szkoleniowe) Blok tematyczny 4: Grafika menedżerska i prezentacyjna (20 godz., 3 dni szkoleniowe) 2.3 Szkolenia polegać powinny w szczególności na przeprowadzeniu na rzecz pracowników Zamawiającego i Partnerów Projektu: konwersatorium w zakresie poszczególnych Bloków tematycznych z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych; zajęć laboratoryjnych poświęconych rozwiązywaniu problemów praktycznych w laboratorium komputerowym. 2.4 Zakres szkoleń, liczbę uczestników sesji szkoleniowych, materiały szkoleniowe oraz przewidziany czas i harmonogram zajęć określają dalsze części niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1. 2.9 Zamawiający, zgodnie z budżetem projektu zaakceptowanym przez Instytucję Pośredniczącą II stopnia, może przeznaczyć na usługę zakresie szkolenia European Computer Driving Licence Advanced (ECDL-A) łączną kwotę 160.160,00 zł brutto. 3 TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 3.1 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane zgodnie z następującym układem i harmonogramem grup szkoleniowych: 3.1.1 Zamówieniem objętych zostanie 7 grup szkoleniowych o liczebności po 15 uczestników każda (razem 105 osób). 3.1.2 Grupy szkoleniowe objęte Zamówieniem uczestniczą w szkoleniu kolejno według następującego harmonogramu: Blok tematyczny nr 1 Blok tematyczny nr 2 Blok tematyczny nr 3 Blok tematyczny nr 4 Grupa 1 (E1) 15-17.06.2009 22-24.06.2009 29.06-01.07.2009 06-08.07.2009 Grupa 2 (E2) 13-15.07.2009 20-22.07.2009 27-29.07.2009 03-05.08.2009 Grupa 3 (E3) 10-12.08.2009 17-19.08.2009 24-26.08.2009 31.08-02.09.2009 Grupa 4 (E4) 07-09.09.2009 14-16.09.2009 21-23.09.2009 28-30.09.2009 Grupa 5 (E5) 05-07.10.2009 12-14.10.2009 19-21.10.2009 26-28.10.2009 Grupa 6 (E6) 02-04.11.2009 16-18.11.2009 23-25.11.2009 30.11-02.12.2009 Grupa 7 (E7) 07-09.12.2009 14-16.12.2009 04-06.01.2010 11-13.01.2010 3.2 Miejsce wykonania Zamówienia: 3.2.1 Dla każdej z wymienionych grup Wykonawca zapewni laboratorium komputerowe wyposażone w odpowiadającą wielkości szkolonej grupy liczbę stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem, a także stanowisko dla prowadzącego wyposażone w sprzęt i urządzenia niezbędne do właściwego prowadzenia zajęć. 3.2.2 Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione laboratorium komputerowe zlokalizowane było na terenie Trójmiasta. 3.3 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w porządku zawartym w harmonogramie, o którym mowa w p. 3.1.2 niniejszej SIWZ. W ramach jednego dnia szkoleniowego wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin szkoleniowych. W zależności od wymiaru godzinowego zajęć, w trakcie każdego z dni szkoleniowych Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania 2-3 przerw poczęstunkowych (kawa, herbata, kanapki) dla uczestników szkolenia. 3.4 Szczegółowy harmonogram godzinowy oraz miejsce wykonania Zamówienia ustalone zostaną z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia; 1.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punktach od 4.1.1 do 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1 1.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. przeprowadzenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, szkolenia lub szkoleń z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A) w ramach wszystkich czterech Bloków tematycznych, których dotyczy Zamówienie, skierowanych do co najmniej stu beneficjentów ostatecznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 2 OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ROZDZIALE 4 2.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1.1 Warunki ogólne określone w punkcie 4.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SWIZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć wykaz wykonanych co najmniej szkolenia lub szkoleń z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A) w ramach wszystkich czterech Bloków tematycznych, których dotyczy Zamówienie, skierowanych do co najmniej stu beneficjentów ostatecznych., z podaniem dat wykonania, odbiorców usług i wartości zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.1.3 Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 5.1.4 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art.9.ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2.1.4 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza. 2.1.5 Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika, b) ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, podpisuje (a w przypadku dokumentów w formie kserokopii - poświadcza za zgodność z oryginałem) pełnomocnik, o którym mowa wyżej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) dokument wymieniony w punkcie 5.1.1.b, dotyczy każdego z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. d) Pozostałe dokumenty składa pełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6 OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ROZDZIALE 4 6.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Warunki ogólne określone w punkcie 4.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: c) oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SWIZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć wykaz wykonanych co najmniej szkolenia lub szkoleń z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A) w ramach wszystkich czterech Bloków tematycznych, których dotyczy Zamówienie, skierowanych do co najmniej stu beneficjentów ostatecznych., z podaniem dat wykonania, odbiorców usług i wartości zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 6.1.3 Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 5.1.4 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art.9.ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6.1.4 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza. 6.1.5 Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. f) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika, g) ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, podpisuje (a w przypadku dokumentów w formie kserokopii - poświadcza za zgodność z oryginałem) pełnomocnik, o którym mowa wyżej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, h) dokument wymieniony w punkcie 5.1.1.b, dotyczy każdego z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. i) Pozostałe dokumenty składa pełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. j) przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach