Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-272 Warszawa, ul. Rynek Starego Miasta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 310 261 , fax. 228 313 642
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
ul. Rynek Starego Miasta
00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 310 261, fax. 228 313 642
REGON: 32576500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihpan.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
2019_1_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie)-załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców) - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W celu wykazania spełnienia warunku w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, zachowaniem sposobu reprezentacji. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z Wykonawców). 2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym/i wykonawcą/ami, który/rzy złożył/li ofertę/y, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 7 do SIWZ. Informacje dodatkowe
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego: Pamięć masowa, zasilanie awaryjne (UPS) z bateriami - sieć i serwer.
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu komputerowego, dydaktycznego i mulitedialnego w ramach programu miniPakt gminne pracownie komputerowe.
Dodano: 2023-12-20 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa sprzętu komputerowego, dydaktycznego i mulitedialnego w ramach programu miniPakt gminne pracownie komputerowe.
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji dla GGKO – Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów przenośnych oraz monitorów.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń informatycznych dla Gminy Dąbrówka w ramach programu Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-07-10 - Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Czerwińsku nad Wisłą w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-06-05