Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mniowie ogłasza przetarg
- Adres: 26-080 Mniów, ul. Centralna 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3737039 , fax. 041 3737039
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mniowie
ul. Centralna 9 9
26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3737039, fax. 041 3737039
REGON: 29062169700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1.Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mniowie , ul. Centralna 9, 26-080 Mniów 2.Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami : Czesław Bąk tel. (041) 3737039 fax (041) 3737039 , www.mniow.pl - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : dostawa węgla, miału i oleju opałowego do szkół na terenie gminy Mniów w sezonie grzewczym 2009/2010 w następujących rodzajach i ilościach: 1. Węgiel gat. I kostka w ilości 115 ton, węgiel gat. I orzech w ilości 51 ton, minimalna wartośćopałowa 28.000 KJ/kg, zawartość siarki do 0,7 %, zawartość popiołu do 7 %; miał węgla kamiennego w ilości 20 ton, minimalna wartość opałowa 24.000 Mj/kg, zawartość popiołu do 12 %, zawartość siarki do 1%, wilgotność do 12 %. 2. Olej opałowy lekki w ilości 27 000 litrów, wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg, minimalna temperatura zapłonu 560C, zawartość siarki max. 0,20 % m/m, całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg, zawartość wody max. 200 mg/kg, temperatura płynięcia max. -20oC, gęstość w temperaturze 15o C max. 0,860 Mg/m3,pozostałość po spaleniu max. % 0,01 m/m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 SIWZ (załącznik nr 3) 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat dostaw opału, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 SIWZ (załącznik nr 3) 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat dostaw opału, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mniow.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla, miału i eco-groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2014/2015
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2013/2014
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2012/2013
Dodano: 2012-10-10 - DOSTAWA WĘGLA EKO-GROSZEK DO KOTŁOWNI PRZY URZĘDZIE GMINY W RADOSZYCACH NA SEZON GRZEWCZY 2012/2013
Dodano: 2012-08-29 - Dostawa opału dla Powiatowego Zespołu Placówek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Nagłowicach na 2012 rok
Dodano: 2011-11-24 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2011/2012
Dodano: 2011-09-26 - Dostawa opału dla Powiatowego Zespołu Placówek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Nagłowicach na rok 2011
Dodano: 2010-12-07 - Dostawa węgla kamiennego, miału na sezon grzewczy 2010/2011
Dodano: 2010-10-22 - Dostawa węgla kamiennego, miału na sezon grzewczy 2010/2011
Dodano: 2010-10-08