Przetargi.pl
1.Świadczenie usług telefonii publicznej, dzierżawę cyfrowej centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych z zachowaniem dotychczasowej numeracji, serwisem technicznym i pracami konserwacyjnymi dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska 178a 178a
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Świadczenie usług telefonii publicznej, dzierżawę cyfrowej centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych z zachowaniem dotychczasowej numeracji, serwisem technicznym i pracami konserwacyjnymi dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Świadczenie usług telefonii publicznej, dzierżawę cyfrowej centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych z zachowaniem dotychczasowej numeracji, serwisem technicznym i pracami konserwacyjnymi dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości : 6 710,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia warunków zawartych w ust. 2 a należy dostarczyć następujące oświadczenia: a. oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy PZP o spełnieniu warunków - Wykonawca spełni warunek jeżeli z oświadczenia będzie wynikało że spełnia postawione warunki. b. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 rocznych kontraktów na : usługę telekomunikacyjną, na dzierżawę, administrowanie i serwis centrali na co najmniej 900 portów wewnętrznych, o wartości brutto 200 000,00 zł w skali roku dla każdego kontraktu, W celu potwierdzenia warunków zawartych w ust. 2 a i b należy dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 rocznych kontraktów na : usługę telekomunikacyjną, na dzierżawę, administrowanie i serwis centrali na co najmniej 900 portów wewnętrznych, o wartości brutto 200 000,00 zł w skali roku dla każdego kontraktu, Wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (Załącznik Nr 3 do SIWZ Wykaz usług) - Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dwie usługi o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł. w skali roku dla każdego kontraktu, b.oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy PZP o spełnieniu warunków - Wykonawca spełni warunek jeżeli z oświadczenia będzie wynikało że spełnia postawione warunki. 3.Dokumenty, jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)Wypełnione zestawienie parametrów granicznych do spełnienia przez oferowaną centrale - Załącznik Nr 1, 1A do SIWZ 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4: 1) pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio. 8. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 9. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 4. 10. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 (Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo b) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 rocznych kontraktów na : usługę telekomunikacyjną, na dzierżawę, administrowanie i serwis centrali na co najmniej 900 portów wewnętrznych, o wartości brutto 200 000,00 zł w skali roku dla każdego kontraktu, - potwierdzonych referencjami e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; f) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; g) zestawienie parametrów granicznych do spełnienia -Załącznik Nr 1, 1A,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach