Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-748 Gdańsk, Chmielna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 683 68 00 , fax. 58 683 68 03
- Data zamieszczenia: 2018-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku
Chmielna 54/57
80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 683 68 00, fax. 58 683 68 03
REGON: 22070075000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gdansk.rdos.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1.Remont nawierzchni dziedzińca siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku 2. Remont części pomieszczeń siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań: 1) Zadanie nr 1: Remont nawierzchni dziedzińca Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku, polegający na:: a) rozebraniu nawierzchni z kostki brukowej b) demontażu i montażu studzienek ściekowych c) wykonaniu rowków pod krawężniki d) montażu krawężników e) wykonaniu warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych f) wykonaniu warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych, g) wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej z odzysku i nowej 2) Zadanie nr 2: Remont części pomieszczeń siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku, polegający na: a) Wymianie części wykładzin na panele w pokojach biurowych na I i II piętrze b) Malowaniu pomieszczeń wytypowanych do wymiany wykładzin c) Wykonanie drzwi między pokojami 101 i 102 d) Wymiana 2 drzwi na dźwiękochłonne 90/200. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który stanowią następujące załączniki: Zadanie nr 1 OPZ – Rysunek zakresu remontu wraz z opisem zamieszczony w STWiOR i przedmiar robót. Zadanie nr 2 OPZ – Projekt remontu pomieszczeń, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące zamówienie były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące niżej wymieniony zakres czynności na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w to miejsce innej osoby. Wykaz czynności (stanowisk), których będzie dotyczył wymóg zatrudnienia na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający w poniższej tabeli wskazuje rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: L.p. Stanowisko, którego będzie dotyczył wymóg zatrudnienia na umowę pracę Minimalna liczba osób zatrudnionych w minimalnym wymiarze czasu pracy Okres wymaganego zatrudnienia osób 1 drogowiec dla zadania nr 1 1 na czas trwania umowy 2 Malarz dla zadania 2 1 na czas trwania umowy 3 Posadzkarz – dla zadania 2 1 na czas trwania umowy W dniu zawarcia umowy Wykonawca lub Podwykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych w powyższym wykazie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wyżej wymienione czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W terminie do 7 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych ze wszystkimi osobami przy pomocy, których będzie realizowana umowa z oświadczeniami pracowników, że wyrażają oni zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Gdańsku (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2135). Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przy zawieraniu umowy, a także w trakcie jej realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/88/2020 Wykonanie robot budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach budynku Collegium Biomedicum przy ul. Dębinki 1
Dodano: 2020-10-02 - Dobudowa windy do budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wejherowie przy ul. Ofiar Piaśnicy 22
Dodano: 2020-05-06 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 11 w Słupsku
Dodano: 2019-03-27 - Miasteckie Jeziora Lobeliowe – realizacja koncepcji ochrony 3110 i siedlisk torfowiskowych – Etap I” w ramach projektu „Ochrona przyrody w województwie pomorskim w roku 2018 oraz 2019”
Dodano: 2019-03-06 - Przebudowa parkingu przy ul. Wybickiego 50-52 w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie
Dodano: 2017-10-16 - „Budowa ścieżki rowerowej w ramach inwestycji pn: „Budowa obwodnicy centrum miasta Nowy Staw od ul. Słowackiego do ul. Gdańskiej- postępowanie II”.
Dodano: 2017-10-13 - Przebudowa i rozbudowa sieci gazowej w ramach budowy obwodnicy centrum miasta Nowy Staw.
Dodano: 2017-09-29 - Remont części drogi gminnej od drogi powiatowej nr 2922G (Laski-Dębina) w kierunku Nowego Stawu.
Dodano: 2017-09-28 - Legalizacja wylotów kanalizacji deszczowej do rzeki Świętej w ramach budowy obwodnicy centrum miasta Nowy Staw od ul. Słowackiego do ul. Gdańskiej.
Dodano: 2017-09-27 - Budowa ścieżki rowerowej w ramach inwestycji pn: „Budowa obwodnicy centrum miasta Nowy Staw od ul. Słowackiego do ul. Gdańskiej”.
Dodano: 2017-09-27