Przetargi.pl
1/ZP/S-3/2010

Jednostka Wojskowa nr 2189 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-154 Kazuń Nowy,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6861010 , fax. 022 6861015
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 2189
    05-154 Kazuń Nowy, woj. mazowieckie
    tel. 022 6861010, fax. 022 6861015
    REGON: 01028243300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 2mbsap.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1/ZP/S-3/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nauczanie języka angielskiego żołnierzy zawodowych w systemie kursów stacjonarnych semestralnych oraz kursów uzupełniające o wartości poniżej 125 000 EURO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego określonego w Rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące i określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b.posiadają wiedzę i doświadczenie; c.dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d.sytuacji ekonomicznej i finansowej. e.nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: a.posiada aktualne zaświadczenia z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b.posiada aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełna, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale X SIWZ. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty oświadczeń i dokumentów: 1.Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy P.z.p -Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. 2.Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. DOKUMENTY: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2mbsap.wp.mil.pl-zakładka przetargi; Wojsk Lądowych http:www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach