Przetargi.pl
1. Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2011/2012 - 2012/2013 OBRĘB I NOWA SÓL-powtórka

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego 100b
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4585330 , fax. 068 4585330
  • Data zamieszczenia: 2011-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego 100b 100b
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4585330, fax. 068 4585330
    REGON: 97121818700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2011/2012 - 2012/2013 OBRĘB I NOWA SÓL-powtórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach zimowych 2011/2012 - 2012/2013 OBRĘB I NOWA SÓL. 2 Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o niniejszy opis. 3 Przedmiot zamówienia obejmuje drogi i ulice wykazane w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1 a-b - Wykaz dróg i ulic powiatowych do zimowego utrzymania - obręb I. II i III. 4 Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli. 5 Wykonanie zamówienia w zakresie zwalczania i likwidacji śliskości pośniegowej, gołoledzi oraz odśnieżania obejmuje okres: a) w sezonie zimowym 2011/2012: - od 15 listopada 2011r. od godz. 000 do 15 kwietnia 2012r. do godz. 2400 b) w sezonie zimowym 2012/2013: - 01 listopada 2012r. od godz. 000 do 15 kwietnia 2013r. do godz. 2400 W okresie tym Wykonawca pozostaje w pełnej gotowości w celu niezwłocznego rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia. 6 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: a) Zakupieniu materiałów i przygotowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 400 ton mieszanki piaskowo-solnej (4:1); b) Zmagazynowaniu przez Wykonawcę do dnia gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia minimum 90 ton piasku, który może być używany do posypywania ulic w Nowej Soli; c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim miejscem składowania piasku i mieszanki piaskowo - solnej zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska. Koszty składowania, koszty transportu i zakupu piasku i soli oraz przygotowania mieszanki piaskowo - solnej zostaną wliczone przez Wykonawcę do odpowiednich pozycji w formularzu kosztorysu ofertowego i nie będą podlegać odrębnej zapłacie; d) Pozostawaniu od dnia gotowości do rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia w gotowości do rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg i ulic; e) Pozostawaniu zespołu Wykonawcy (pracownicy i sprzęt) w gotowości do wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostawanie w gotowości polegać będzie na: - pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w domach (pod telefonem) z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 2 godzin od momentu otrzymania dyspozycji od zamawiającego lub o ustalonej godzinie; - pełnieniu dyżuru przez pracowników Wykonawcy w bazie sprzętowej z możliwością podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w ciągu 0,5 godziny od momentu otrzymania dyspozycji od Zamawiającego lub o ustalonej godzinie; - zamawiający może również określić godzinę rozpoczęcia wykonania przedmiotu zamówienia bez konieczności pełnienia dyżuru; - godziny pełnienia dyżuru przez zespól Wykonawcy zostaną określone przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 2000 w danym dniu roboczym, sobotę, niedzielę, święto; - określenie dnia i godziny dyżuru zespołu może być przekazane Wykonawcy pisemnie, faksem, telefonicznie na adres firmowy w godzinach funkcjonowania lub osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za wykonywanie zimowego utrzymania dróg; f) Zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 1 zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku 2; g) Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającym w miejscach charakterystycznych oraz w wyodrębnionych miejscach niebezpiecznych jak niżej : - w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, - w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, - w obrębie przystanków autobusowych, - w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, - na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, - na całej długości i szerokości ulic: - a także według szczególnych zaleceń Zamawiającego wynikających z warunków zimowych, - o przyjętym zakresie do wykonania w danym dniu decyduje Zamawiający. h) Zwalczaniu i likwidacji śliskości poślizgowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu: - piasku budowlanego frakcji 0-2 mm wolnego od występowania zanieczyszczeń gliniastych i ilastych oraz spełniającego normę PN-96/B-11113 (piasek dostarcza Wykonawca); - mieszanki piaskowo-solnej 4:1 w sytuacji wystąpienia ekstremalnych warunków pogodowych po uzgodnieniu z Zamawiającym (mieszankę przygotowuje i dostarcza Wykonawca); i) Odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: - odśnieżanie obustronne nawierzchni jezdni dróg i ulic, j) W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych zamawiający może wymagać od Wykonawcy użycia ładowarki, równiarki do usunięcia zasp i utrzymania przejezdności dróg i ulic, k) O przyjętym zakresie prac związanych z zimowym utrzymaniem w danym dniu każdorazowo decyduje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ Nowa Sól, Nr 55 2030 0045 1110 0000 0173 0080 z dopiskiem - wadium w postępowaniu przetargowym PN 18/2011/PZD., (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:pzd-nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach