Przetargi.pl
1. Zakup fabrycznie nowego samojezdnego urządzenia załadunkowego typu AGROVECTOR. 2. Zakup 2 szt. fabrycznie nowych przyczep do transportu kontenerów o długości 6,6 m i pojemności 34 m3.

Urząd Miasta i Gminy Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 00052488400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Zakup fabrycznie nowego samojezdnego urządzenia załadunkowego typu AGROVECTOR. 2. Zakup 2 szt. fabrycznie nowych przyczep do transportu kontenerów o długości 6,6 m i pojemności 34 m3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Dotyczy zadania nr 1: - Samojezdne urządzenie załadunkowe AGROVECTOR lub inne o cechach techniczno - użytkowych nie gorszych niż wymienione. Silnik spełniający aktualne normy: - czterocylindryczny D turbo, -moc min. 75 kW - 100 KM, Urządzenie załadunkowe czołowe: - maksymalny udźwig do 3000 kg, - maksymalny udźwig przy maksymalnym podnoszeniu 1400 kg, - minimalna wysokość podnoszenia 4m, - łyżka o pojemności 2 do 2,5 m3, Układ napędowy: - skrzynia przekładniowa czterobiegowa o dwu zakresach, - napęd 4 x 4 skrętny oraz przedni pełzający, - ogumienie terenowe lub typ rolniczy z bieżnikiem jodełkowym wypełniony elestomerem, - prześwit min. 40 cm, - promień skrętu zewnętrzny do 5,5 m, Pozostałe wyposażenie zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 1, do specyfikacji. Dotyczy zadania nr 2: - Zakup 2 szt. fabrycznie nowych przyczep do transportu kontenerów o długości 6,6 m i pojemności 34 m3, wykonanych wg normy DIN 30722. - dopuszczalna masa całkowita 16 000 kg, - ładowność ok. 12 000 kg, - masa własna pojazdu ok. 4 000 kg, Rama: - podwozie stalowe spawane ze stali o podwyższonej wytrzymałości Podwozie - maksymalna wysokość 1100 mm, - dwie osie (obciążenie techniczne 2 x 9 t, obciążenie użytkowe 2 x 8 t), - hamulce pneumatyczne bębnowe, - hamulec parkingowy mechaniczny na tylną oś, - lakierowanie( kolor czarny), - felgi stalowe, koła 235/75, R17,5 z ogumieniem nowym - 8 szt. + koła zapasowe Instalacja elektryczna 24 V - oświetlenie zgodne z przepisami RL 76/756/EWG Pozostałe wyposażenie zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 2, do specyfikacji. Pojazd i przyczepy winny posiadać wszystkie świadectwa, certyfikaty i inne dokumenty wymagane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dopuszczającymi pojazdy do ruchu oraz niezbędnymi do ich zarejestrowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341447108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. oraz spełniają wymogi Zamawiającego: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: 1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną Wykonawca winien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności dla każdego członka spółki oraz kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 Pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia brak pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub złożą oświadczenie, iż uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. 5. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawcy załączą do złożonej oferty zdjęcie oferowanych dostaw. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno- prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia/ nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się z rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach