Przetargi.pl
1. Wykonanie remontu średniego zespołu kogeneracyjnego typu KLASIK TBG 700 o mocy 663 kW napędzanego silnikiem Waukesha VGF P48GLD, zasilanym biogazem wysypiskowym po około 80 tys. godzin pracy wraz z przeglądem zerowym PS0; 2. Serwisowanie zespołu kogeneracyjnego przez okres 36 miesięcy; 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego.

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 725 000 , fax. 586 727 474
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 586 725 000, fax. 586 727 474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Wykonanie remontu średniego zespołu kogeneracyjnego typu KLASIK TBG 700 o mocy 663 kW napędzanego silnikiem Waukesha VGF P48GLD, zasilanym biogazem wysypiskowym po około 80 tys. godzin pracy wraz z przeglądem zerowym PS0; 2. Serwisowanie zespołu kogeneracyjnego przez okres 36 miesięcy; 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie remontu średniego zespołu kogeneracyjnego typu KLASIK TBG 700 o mocy 663 kW napędzanego silnikiem Waukesha VGF P48GLD, zasilanym biogazem wysypiskowym po około 80 tys. godzin pracy wraz z przeglądem zerowym PS0; 2. Serwisowanie zespołu kogeneracyjnego przez okres 36 miesięcy; 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego. Zespół prądotwórczy jest zainstalowany w elektrowni biogazowej zakładu „Eko Dolina” Sp. z o. o. Łężyce. Wykaz usług objętych przedmiotem zamówienia: a) Wykonanie remontu średniego (zwanego dalej: Remontem) eksploatowanego przez Zamawiającego zespołu kogeneracyjnego typu TBG 700, o mocy el. 663 kW, napędzanego silnikiem spalinowym Waukesha VGF P48GLD, zasilanego biogazem wysypiskowym (zwany dalej zespołem kogeneracyjnym) po 80 000 godzin pracy– zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ. b) Wykonanie przeglądu serwisowego zerowego (PS0) po 100 godzinach pracy od zakończenia wykonywania czynności Remontu na warunkach opisanych w specyfikacji zakresu prac wymaganych do przeprowadzenia obsługi serwisowej (PSO) zespołu kogeneracyjnego po remoncie (załącznik nr 9 do SIWZ); c) Wykonanie 2 cyklicznych przeglądów serwisowych zespołu kogeneracyjnego, realizowanych co 1800 godzin pracy każdy, na warunkach opisanych we wzorze umowy (zał. nr 7 do SIWZ), oznaczonych w specyfikacji prac wymaganych do przeprowadzenia okresowych przeglądów technicznych kogeneracyjnego symbolami PS2 i PS4 (załącznik nr 10 do SIWZ); d) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywanych przez pracowników Zamawiającego przeglądów serwisowych (zwanych dalej „Serwisami Zamawiającego”) dla zespołu kogeneracyjnego oznaczonych w specyfikacji prac wymaganych do przeprowadzenia okresowych przeglądów technicznych (załącznik nr 11 do SIWZ) symbolami PS1, PS3 i PS5. Wykaz materiałów dostarczanych przez Wykonawcę do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. e) Bieżąca kontrola ogólnego stanu technicznego zespołu kogeneracyjnego, zgodnie z postanowieniami umowy. f) Udzielanie przez cały okres obowiązywania umowy całodobowej konsultacji dotyczącej zagadnień związanych z pracą generatorów, ich obsługą, serwisowaniem itp.: - w formie konsultacji telefonicznej; - w formie elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej; - w formie pisemnej. Podstawowe dane techniczne zespołu kogeneracyjnego: Zespół kogeneracyjny: Producent: Motorgas Rok produkcji: 2004r. Moc znamionowa: 663 kW Napięcie znamionowe: 400 V Podzespoły agregatu Producent Typ Nr fabryczny Silnik Waukesha VGF P48GLD 1S/N C-80998/01 Generator Leroy Somer LSAC 50.1 S2 162261/1 Warunki realizacji zamówienia: 1) Prace remontowe przy zespole kogeneracyjnym powinny być możliwie jak najkrótsze, jeżeli nie wybiegają zakresem poza czynności określone w specyfikacji prac i nie mogą przekroczyć 21 dni roboczych. 2) W trakcie prowadzonego remontu, na demontaż i montaż podzespołów (prądnice, turbosprężarki, rozruszniki, pompy itp.), będzie obowiązywała procedura zdawczo - odbiorcza pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w celu umożliwienia wywozu tych podzespołów do remontu oraz kontroli jakości wykonanych prac warsztatowych realizowanych po remoncie podzespołów, przed ich ponownym zamontowaniem. 3) Jeżeli podczas prowadzonego remontu wykonawca stwierdzi i udowodni konieczność dodatkowej wymiany jakiejkolwiek części lub urządzenia towarzyszącego, tzn., jeżeli jej stan nie będzie pozwalał na bezpieczną i bezawaryjną pracę zespołu prądotwórczego w okresie gwarancji, wówczas Wykonawca dokona takiej wymiany po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego na piśmie. 4) Podczas przeglądu PS4 należy przeprowadzić kontrolę (np. boroskopową) ilości nagaru osadzającego się wewnątrz przestrzeni roboczej cylindrów. Wyniki oceny stanu zanieczyszczenia komory spalania i zaworów posłużą do oceny zdatności badanych elementów do dalszej eksploatacji (Wykonawca oceni konieczność wykonania czyszczenia komory spalania) oraz do wykonania ew. korekt nastaw parametrów pracy silników. Uwaga, jeżeli obserwacja wykaże ślady odcisków zaworów na nagarze zebranym na denkach tłoków (tzw. pieczątki), to koniecznym jest przeprowadzenie czyszczenia komór spalania. Podając cenę za wykonanie całego zamówienia należy w formularzu ofertowym uwzględnić czyszczenie z nagaru 32 komór spalania. 5) W ramach Serwisu Wykonawcy, w czasookresach wykazanych w specyfikacji prac wymaganych do przeprowadzenia okresowych przeglądów technicznych - zał. nr 10 do SIWZ – poboru w obecności Przedstawiciela Zamawiającego próbki oleju silnikowego, przy czym próbki te muszą być oplombowane, oznaczone numerem próbki, datą i numerem zespołu kogeneracyjnego i muszą zostać przekazane Przedstawicielowi Zamawiającego w dniu ich poboru. 6) Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości: a) na Remont - 36 miesięcy dla zespołu kogeneracyjnego liczonego od daty podpisania protokołu odbioru. Gwarancją objęte są wszystkie prace wykonane przez Wykonawcę w ramach Remontu w tym m.in. montaż, demontaż, czyszczenia, wszystkie użyte do Remontu materiały i części; b) na każdy wykonany serwis w wymiarze nie mniej, niż 1 800 godzin pracy dla serwisowanego zespołu kogeneracyjnego (to jest nie krócej niż do wykonania kolejnego Serwisu Wykonawcy oraz 1 800 godzin dla ostatniego Serwisu Wykonawcy). Fakt wykonywania przez Zamawiającego, pomiędzy Serwisami Wykonawcy, Serwisów Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, nie ma wpływu na zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji. c) na wszystkie elementy składowe zespołu kogeneracyjnego podlegające czynnościom remontowo - serwisowym oraz usługę demontażu i montażu elementów nie będących bezpośrednio przedmiotem prac remontowo-serwisowych, ale których demontaż był wymuszony technologią prowadzenia tych prac, z wyłączeniem części i materiałów szybko zużywających się, których okres żywotności jest krótszy niż 36 m-ce, w wymiarze wynikającym z przewidywanego czasu zdatności technicznej – nie krótszy niż 1 800 godzin, przy czym, dla części i materiałów szybko zużywających się, okres ten nie może być krótszy niż odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi Serwisami Wykonawcy. d) na wszystkie materiały eksploatacyjne dostarczone Zamawiającemu (z wyłączeniem oleju smarnego) – nie mniej niż 36 miesięcy przy czym w przypadku gdy dostarczony przez Wykonawcę element, po jego wmontowaniu przez Zamawiającego zgodnie Dokumentacją Techniczno - Ruchową zespołu kogeneracyjnego spowoduje jego usterki/wady/awarie lub innych urządzeń/instalacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia na własny koszt. 7) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania remontu średniego zobowiązuje się przeprowadzać bieżącą, ogólną kontrolę jego sprawności technicznej i energetycznej. W przypadku wykrycia nieprawidłowości Wykonawca zobowiązuje się poinformować o tym przedstawiciela Zamawiającego i podjąć czynności naprawcze po akceptacji Zamawiającego. Wszystkie uwagi powinny być zapisane w raporcie zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ w rubryce „wnioski i zalecenia po wykonanym przeglądzie”, akceptacja Zamawiającego zostanie potwierdzona wpisem w załączniku nr 11 do SIWZ w rubryce „Wnioski/uwagi Zamawiającego” 8) Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie w trakcie wykonywanego remontu tylko i wyłącznie nowych części, które są dopuszczone przez producenta Zespołu kogeneracyjnego zgodnie z jego DTR. 9) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do stosowania tylko certyfikowanych przyrządów pomiarowych z aktualnymi świadectwami kalibracji okresowej (kopie świadectw należy okazać na wezwanie zamawiającego). 10) Wszystkie zużyte materiały i wymienione części zamienne Wykonawca jest zobligowany przekazać Zamawiającemu wraz z raportem (załącznik nr 11 do SIWZ). 11) Wykonawca po przeprowadzonym serwisie wystawia szczegółowy raport serwisowy według wzoru podanego w załączniku nr 11. 12) Raport według załącznika nr 11 wraz z wymaganymi załącznikami musi zostać przekazany Zamawiającemu w dniu zakończenia przeglądu. 13) Wykonawca na własny koszt zawrze i utrzyma w mocy, co najmniej przez okres związania niniejszą umową oraz zapewni ciągłość, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), w której rodzaj działalności objętej ochroną będzie zgodny z zakresem prac wykonywanych w ramach umowy. 14) Zakres ochrony ubezpieczeniowej ubezpieczenia, o którym mowa w pkt 13, objąć powinien odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu czynów niedozwolonych (odpowiedzialność deliktową) oraz odpowiedzialność cywilną za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa), jak również odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez dostarczony produkt bądź wykonaną usługę. Dodatkowo, zakres ubezpieczenia będzie uwzględniał: a) szkody wyrządzone w mieniu przekazanym w celu wykonania obróbki, czyszczenia, naprawy, demontażu, montażu, zabudowy lub innych podobnych czynności lub prac. b) szkody wyrządzone w mieniu powierzonym lub będącym w pieczy, pod nadzorem lub kontrolą Wykonawcy lub podwykonawcy. c) szkody osobowe wyrządzone zatrudnionym przy realizacji inwestycji pracownikom (OC pracodawcy). Dopuszcza się zastosowanie podlimitu odpowiedzialności w wysokości nie niższej, niż wartość na jedno i wszystkie zdarzenia określona w ust. 16. d) szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z nienależytego wykonania zobowiązania, i/lub z czynu niedozwolonego. e) szkody powstałe wskutek rażącego niedbalstwa. f) szkody nie będące następstwem szkód osobowych, ani szkód rzeczowych (tzw. czyste straty finansowe). Dopuszcza się zastosowanie podlimitu odpowiedzialności w wysokości nie mniejszej niż wartość na jedno i wszystkie zdarzenia określona w ust. 16. 15) Jeżeli do realizacji prac zostaną zatrudnieni podwykonawcy, Wykonawca zapewni ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podwykonawców w zakresie obejmującym co najmniej realizowane przez nich prace. Dopuszcza się zastosowanie regresu w stosunku do podwykonawcy będącego sprawcą szkody. 16) Wysokość sumy gwarancyjnej oraz limitów odpowiedzialności dla niniejszego ubezpieczenia OC, powinny wynosić nie mniej niż: Suma gwarancyjna 350.000 zł OC pracodawcy – pkt 2c Limit min. 175.000 zł Czyste straty finansowe Limit min. 175.000 zł 17) Franszyzy, udziały własne ubezpieczenia, o którym mowa w ust. 1 oraz 2 powinny wynosić nie więcej niż: 2.000 zł, a dla czystych strat finansowych: 10% odszkodowania minimum 2.000 zł. 18) Zakres terytorialny umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej: teren Polski. 19) Wykonawca jest zobligowany dostarczyć kopie polis (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) poświadczającą zawarcie umowy ubezpieczenia, zgodnej z wymogami, o których mowa w ust. 1-5 powyżej. Kopia taka dostarczona być powinna Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zawarci umowy. 20) Wraz z dokumentem opisanym w ust. 13 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie opłacenia składki lub raty składki z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia. Jeżeli składka jest płatna w ratach, Wykonawca zobligowany jest dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie opłacenia składki nie później niż w dniu płatności określonym w umowie ubezpieczenia. Dowód płatności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym należy przesłać Zamawiającemu na nr faksu 058/ 672 74 74 oraz e-mail przetargi@ekodolina.pl Kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dostarczyć w terminie 7 dni na adres wskazany w ust.13. 21) Jeżeli w trakcie trwania niniejszej umowy upłynie okres ubezpieczenia z tytułu przedłożonej przez Wykonawcę umowy ubezpieczenia, wskazanej w ust. 13 Wykonawca niezwłocznie i bez wezwania dostarczy Zamawiającemu dokument potwierdzający przedłużenie bieżącej lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia zgodnej z wymaganiami określonymi w ust. 13-17 w terminie najpóźniej 3 dni przed końcem bieżącego okresu ubezpieczenia. Wykonawca ma przy tym obowiązek zapewnić ciągłość ochrony ubezpieczeniowej (lub spowodować taki stan). 22) Jeżeli wymagana umowa ubezpieczenia nie zostanie zawarta lub dokumenty potwierdzające jej zawarcie (w tym opłacenie składki) nie zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie, albo jeśli zakres ochrony będzie odbiegał na niekorzyść Zamawiającego od wymaganego zakresu lub Wykonawca w jakikolwiek sposób i stopniu zmieni zapisy umowy na niekorzyść Zamawiającego bez jego zgody bądź gdy świadomie wprowadzi w błąd Zamawiającego co do istnienia lub warunków tejże umów ubezpieczenia, Zamawiający ma prawo samodzielnie zawrzeć stosowną umowę ubezpieczenia we wskazanym powyżej zakresie. Zamawiający obciąży Wykonawcę składką za tak zawartą umowę ubezpieczenia wzywając go do zapłaty lub dokonując potrącenia wraz z należnymi odsetkami z wynagrodzenia Wykonawcy. 23) Obowiązek Wykonawcy lub Podwykonawców do zawarcia i przedłużania ważności wymaganych ubezpieczeń nie może być w żadnym wypadku interpretowany jako ograniczenie odpowiedzialności wynikającej z niniejszej umowy. 24) Wykonawca zawrze ubezpieczenie u ubezpieczyciela posiadającego jednostki organizacyjne w Polsce, odpowiedni potencjał osobowy i organizacyjny i będącego zdolnym do obsługi zawartych umów ubezpieczenia i likwidacji szkód. UWAGA: W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania na terenie zakładu Zamawiającego przepisów ppoż., wymagań normy PN-EN ISO 14001: 2015 oraz regulaminów obowiązujących w zakładzie – miejscu odbioru – prowadzonym przez Zamawiającego, które dostępne są w biurze Zamawiającego w Łężycach Al. Parku Krajobrazowego 99. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł, Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019.310). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna (poręczenia lub gwarancji), Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna (poręczenia lub gwarancji), Zamawiający proponuje, aby dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać adres e-mail instytucji wystawiającej, na który ma zostać zwrócony oryginał. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - po wyborze oferty najkorzystniejszej, - po unieważnieniu postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018.1986), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach