Przetargi.pl
1. Wykonanie oświetlenia ul. Młyńskiej w Trzebini. 2. Wykonanie oświetlenia ul. Wodnej w Bolęcinie.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Józefa Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Wykonanie oświetlenia ul. Młyńskiej w Trzebini. 2. Wykonanie oświetlenia ul. Wodnej w Bolęcinie.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. Wykonanie oświetlenia ulicznego ulicy Młyńskiej w Trzebini • Wymiana istniejącej linii napowietrznej nN o dł. 37m, budowa linii napowietrznej nN przewodem typu AsXSn 2 x 25 mm² o dł. 209m wraz z zabudową 7szt. stanowisk słupowych i opraw oświetleniowych, budowa linii kablowej nN typu YAKXS o dł. 88 m pomiędzy projektowanymi słupami w celu zasilenia oświetlenia wzdłuż ul. Młyńskiej • obsługa geodezyjna ( tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze) • Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności, gwarancje producenta na zastosowane materiały oraz oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót budowlanych. Zadanie 2. Wykonanie oświetlenia ulicznego ulicy Wodnej w Bolęcinie • Budowa linii kablowej nN typu YAKXS 4x35mm o dł. 139 m, budowa linii napowietrznej nN typu AsXs 2x25mm² o dł. 205m,zabudowa 8 stanowisk słupowych wraz z montażem opraw oświetleniowych, montaż ograniczników przepięć nN na stanowiskach słupowych • Obsługa geodezyjna ( tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze) • Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności, gwarancje producenta na zastosowane materiały oraz oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót budowlanych. Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; c. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną; d. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; e. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; g. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; h. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. Wykonawca udzieli na zrealizowane prace min. 36 miesięcznej gwarancji. Przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach