Przetargi.pl
1. Wykonanie inwentaryzacji istniejących instalacji wewnętrznych wodno - kanalizacyjnych 2. Wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych łączących przyłącza z budynkami (lokalami) wraz z kosztorysem na podstawie wykonanej inwentaryzacji, 3. Wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodociągowych wraz z przyłączami /studnia wodomierzowa szczelna/ do sieci ulicznej wodociągowej wraz z kosztorysem i zgłoszeniem na wykonanie robót oraz wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych od przyłączy do budynków (lokali) wraz z kos

Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-304 Łódź, ul. Sędziowska 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6546896 , fax. 042 6546896
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe"
    ul. Sędziowska 16 16
    91-304 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6546896, fax. 042 6546896
    REGON: 47201031700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Wykonanie inwentaryzacji istniejących instalacji wewnętrznych wodno - kanalizacyjnych 2. Wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych łączących przyłącza z budynkami (lokalami) wraz z kosztorysem na podstawie wykonanej inwentaryzacji, 3. Wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodociągowych wraz z przyłączami /studnia wodomierzowa szczelna/ do sieci ulicznej wodociągowej wraz z kosztorysem i zgłoszeniem na wykonanie robót oraz wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych od przyłączy do budynków (lokali) wraz z kos
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie inwentaryzacji istniejących instalacji wewnętrznych wodno - kanalizacyjnych w niżej wymienionych budynkach mieszkalnych (etap I ): Tabela nr I L.p. Adres Nieruchomości 1 LAWENDOWA 2 2 LAWENDOWA 3 3 LAWENDOWA 4 4 LAWENDOWA 5 5 LAWENDOWA 6 6 LAWENDOWA 7 7 LAWENDOWA 8 8 LAWENDOWA 9 9 LAWENDOWA 10 10 NAGIETKOWA 1 11 NAGIETKOWA 2 12 NAGIETKOWA 3 13 NAGIETKOWA 4 14 NAGIETKOWA 5 15 NAGIETKOWA 6 16 NAGIETKOWA 8 17 NAGIETKOWA 7 18 PIOŁUNOWA 5 19 PIOŁUNOWA 6 20 PIOŁUNOWA 7 21 PIOŁUNOWA 10 22 PIOŁUNOWA 11 23 PIOŁUNOWA 12 24 PODBIAŁOWA 1 25 PODBIAŁOWA 2 26 PODBIAŁOWA 3 27 PODBIAŁOWA 5 28 PODBIAŁOWA 6 29 PODBIAŁOWA 7 30 PODBIAŁOWA 8 31 PODBIAŁOWA 9 32 PODBIAŁOWA 10 33 PODBIAŁOWA 11 34 RUMIANKOWA 1 35 RUMIANKOWA 2 36 RUMIANKOWA 3 37 RUMIANKOWA 4 38 RUMIANKOWA 5 39 RUMIANKOWA 6 40 RUMIANKOWA 7 41 RUMIANKOWA 8 42 RUMIANKOWA 9 43 TRAWIASTA 4 44 TRAWIASTA 6 45 TRAWIASTA 8 46 TRAWIASTA 10 47 TRAWIASTA 12 48 TRAWIASTA 19 49 TRAWIASTA 21 50 TRAWIASTA 23 51 TRAWIASTA 25 52 TRAWIASTA 27 53 TRAWIASTA 29 54 TRAWIASTA 31 55 TRAWIASTA 33 56 TRAWIASTA 35 57 TRAWIASTA 37 58 TRAWIASTA 39 59 TRAWIASTA 41 60 TRAWIASTA 43 61 TRAWIASTA 45 62 ZIOŁOWA 4 63 ZIOŁOWA 4A 64 ZIOŁOWA 4B 65 ZIOŁOWA 4C 66 ZIOŁOWA 4D 67 ZIOŁOWA 6 68 ZIOŁOWA 6A 69 ZIOŁOWA 6B 70 ZIOŁOWA 6C 71 ZIOŁOWA 6D 72 ZIOŁOWA 8 73 ZIOŁOWA 8A 74 ZIOŁOWA 8B 75 ZIOŁOWA 8C 76 ZIOŁOWA 8D 77 ZIOŁOWA 10 78 ZIOŁOWA 10A 79 ZIOŁOWA 10B 80 ZIOŁOWA 10C 81 ZIOŁOWA 10D 82 ZYWOKOSTOWA 2 83 ZYWOKOSTOWA 4 84 ZYWOKOSTOWA 6 85 ZYWOKOSTOWA 8 86 ZYWOKOSTOWA 10 2. Wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych łączących przyłącza z budynkami (lokalami) wraz z kosztorysem na podstawie wykonanej inwentaryzacji, dla niżej wymienionych budynków (etap II ) Tabela nr II L.p. Adres Nieruchomości Wykonano przyłącza 1 LAWENDOWA 2 2 LAWENDOWA 3 3 LAWENDOWA 4 4 LAWENDOWA 5 5 LAWENDOWA 6 6 LAWENDOWA 7 7 LAWENDOWA 8 8 LAWENDOWA 9 9 LAWENDOWA 10 10 PIOŁUNOWA 12 11 PODBIAŁOWA 5 12 PODBIAŁOWA 6 wod-kan 13 PODBIAŁOWA 7 wod-kan 14 PODBIAŁOWA 8 wod-kan 15 PODBIAŁOWA 9 wod-kan 16 PODBIAŁOWA 10 wod-kan 17 PODBIAŁOWA 11 wod-kan 18 RUMIANKOWA 2 wod-kan 19 RUMIANKOWA 3 wod-kan 20 RUMIANKOWA 5 wod-kan 21 RUMIANKOWA 6 wod-kan 22 RUMIANKOWA 7 wod-kan 23 RUMIANKOWA 8 wod-kan 24 RUMIANKOWA 9 wod-kan 25 TRAWIASTA 4 26 TRAWIASTA 6 27 TRAWIASTA 8 28 TRAWIASTA 10 29 TRAWIASTA 12 30 TRAWIASTA 19 31 TRAWIASTA 21 32 TRAWIASTA 23 33 TRAWIASTA 25 34 TRAWIASTA 27 35 TRAWIASTA 29 36 TRAWIASTA 31 37 TRAWIASTA 33 38 TRAWIASTA 35 39 TRAWIASTA 37 40 TRAWIASTA 39 41 TRAWIASTA 41 42 TRAWIASTA 43 43 TRAWIASTA 45 44 ZIOŁOWA 4 45 ZIOŁOWA 4A 46 ZIOŁOWA 4B 47 ZIOŁOWA 4C 48 ZIOŁOWA 4D 49 ZIOŁOWA 6 50 ZIOŁOWA 6A 51 ZIOŁOWA 6B 52 ZIOŁOWA 6C 53 ZIOŁOWA 6D 54 ZIOŁOWA 8 55 ZIOŁOWA 8A 56 ZIOŁOWA 8B 57 ZIOŁOWA 8C 58 ZIOŁOWA 8D 59 ZIOŁOWA 10 60 ZIOŁOWA 10A 61 ZIOŁOWA 10B 62 ZIOŁOWA 10C 63 ZIOŁOWA 10D 64 NAGIETKOWA 1 wod-kan UWAGA - przyłącza wod-kan dla pozostałych budynków w trakcie realizacji, planowane zakończenie w listopadzie 2009 roku 3. Wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodociągowych wraz z przyłączami /studnia wodomierzowa szczelna/ do sieci ulicznej wodociągowej wraz z kosztorysem i zgłoszeniem na wykonanie robót oraz wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych od przyłączy do budynków (lokali) wraz z kosztorysem, na podstawie wykonanej inwentaryzacji dla niżej wymienionych budynków (etap II ) Tabela nr III L.p. Adres Nieruchomości Wykonano przyłącza 1 NAGIETKOWA 2 kan 2 NAGIETKOWA 3 kan 3 NAGIETKOWA 4 kan 4 NAGIETKOWA 5 kan 5 NAGIETKOWA 6 kan 6 NAGIETKOWA 8 kan 7 NAGIETKOWA 7 kan 8 PIOŁUNOWA 5 kan 9 PIOŁUNOWA 6 kan 10 PIOŁUNOWA 7 kan 11 PIOŁUNOWA 10 kan 12 PIOŁUNOWA 11 kan 13 PODBIAŁOWA 1 kan 14 PODBIAŁOWA 2 kan 15 PODBIAŁOWA 3 kan 16 ZYWOKOSTOWA 2 kan 17 ZYWOKOSTOWA 4 kan 18 ZYWOKOSTOWA 6 kan 19 ZYWOKOSTOWA 8 kan 20 ZYWOKOSTOWA 10 kan 4 . Wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przyłączami /studnia wodomierzowa szczelna, studzienka rewizyjna/ do sieci ulicznej wodociągowej - kanalizacyjnej wraz z kosztorysem i zgłoszeniem na wykonanie robót na podst. wykonanej inwentaryzacji niżej wymienionych budynków (lokali) (etap II) : Tabela nr IV L.p. Adres Nieruchomości 1 RUMIANKOWA 1 2 RUMIANKOWA 4 Po wykonaniu pierwszego etapu robót tj. inwentaryzacji istniejących instalacji wewnętrznych wodno - kanalizacyjnych, Wykonawca przystąpi do wykonania etapu II po uzgodnieniu zakresu robót projektowych z Zamawiającym tj. - wykonania projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych łączących przyłącza z budynkami (lokalami) wraz z kosztorysem na podstawie wykonanej inwentaryzacji, - wykonania projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodociągowych wraz z przyłączami /studnia wodomierzowa szczelna/ do sieci ulicznej wodociągowej wraz z kosztorysem i zgłoszeniem na wykonanie robót oraz wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji kanalizacyjnej od przyłączy do budynków (lokali) wraz z kosztorysem, na podstawie wykonanej inwentaryzacji - wykonanie projektów fragmentów wewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przyłączami /studnia wodomierzowa szczelna, studzienka rewizyjna/ do sieci ulicznej wodociągowej - kanalizacyjnej wraz z kosztorysem i zgłoszeniem na wykonanie robót na podst. wykonanej inwentaryzacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1 Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 (potwierdzenie: oświadczenie wykonawcy do art. 22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji) 2. Przyjmuje się sposób oceny spełniania postawionych warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane i dostarczone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty (określone w pkt 5 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty (Załącznik Nr 1). 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Aktualne uprawnienia projektowe projektanta (projektantów), który będzie realizował przedmiot zamówienia, wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwego samorządu zawodowego lub inne uprawnienia, pozwalające realizować przedmiot zamówienia. 5. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej). 10. Parafowany wzór umowy (Załącznik Nr 3). Dokumenty wymienione powyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach