Przetargi.pl
1. Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.09.2009r. - 30.06.2010r. 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Telatynie w sezonie grzewczym (2009r./2010r. t.j. 15.10.2009r. - 15.04.2010r.)

Urząd Gminy Telatyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-652 Telatyn, Telatyn 71
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6613110 , fax. 084 6613110
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Telatyn
    Telatyn 71 71
    22-652 Telatyn, woj. lubelskie
    tel. 084 6613110, fax. 084 6613110
    REGON: 00055019500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sptelatyn.ovh.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.09.2009r. - 30.06.2010r. 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Telatynie w sezonie grzewczym (2009r./2010r. t.j. 15.10.2009r. - 15.04.2010r.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie (01.092009r.-30.06.2010r. ) Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne (700 m2) 2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 75 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (550 m2) 4/ teren przylegający / boisko / ( 4500 m2) 5/ szatnie/ (150m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki lastriko , glazura i terakota. W toaletach występuje terakota . 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : str.2 1/ odkurzanie 2/ czyszczenie powierzchni podłogowych 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp. 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien 7/ okresowe / w terminach ustalonych przez Dyrektora Szkoły Podstawowej / pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły ,strzyżenie żywopłotu i koszenie trawy (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Szkoły a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi w trakcie zajęć pozalekcyjnych i uroczystości szkolnych - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Szkoły Podstawowej), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie chodników środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Szkoły Podstawowej) d) nadzór nad szatniami e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły. f) otwiera i zamyka Szkołę oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca na własny koszt. 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej. 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, mydło toaletowe w płynie. 10. W okresie 01.09.2009r.-15.10.2009r. i 15.04.2010r. -30.06.2010r.(z wyłączeniem sezonu grzewczego) dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni - zakres prac szczegółowo ustali Dyrektor Szkoły. 11. Wykonuje niezbędne prace porządkowe w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy) w 2009r do 31.07.2010r oraz prace mające na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2009/2010r oraz inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej a dotyczące utrzymania porządku w Szkole i obejściu . 2.Obsługa i eksploatacja kotłowni c.o. oraz instalacji c.o w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Telatynie w (sezonie grzewczym 2009/2010r. t.j. 15.10.2009r.-15.04.2010r.) Szczegółowy zakres prac i obowiązków : str.3 1. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c. o. oraz instalacji c. o . 1/ obsługa pieców c. o . oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, odstojniki i inne. 2/ transport węgla do pomieszczeń kotłowni, pryzmowanie. 3/ bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c. o . oraz pomieszczeń kotłowni. 4/ utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych w dniach nauki stałej temperatury 18-200 C. 5/ przestrzegać obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c. o . oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy. 6/ przestrzegać norm zużycia opału ustalonych przez Dyrektora Szkoły - systematycznie prowadzić kontrolkę zużytego opału. 7/ w czasie palenia w kotłach c. o. palaczowi nie wolno opuszczać stanowiska pracy. 8/ przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c. o ., pomp wodnych i instalacji grzewczej. 9/ systematycznie uprzątać żużel w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły. 2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c. o . W przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usuwa awarię na własny koszt. 3. 1/ W okresie zimowym odśnieża dojście do kotłowni oraz otoczenie kotłowni i drogę dojazdową dla pojazdów dowożących węgiel - zakres prac szczegółowo ustali Dyrektor Szkoły. 2/ W okresie grzewczym dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni - zakres prac szczegółowo ustali Dyrektor Szkoły . 4. Ogrzewać budynek szkolny należy codziennie. W dniu nauki szkolnej należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach klasowych określanych w punkcie 1. 4.W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia szkolne przed zbytnim wychłodzeniem a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem. 5. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać uprawnienia obowiązujące palacza c. o i wkładkę energetyczną. 6. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków. Co najmniej dwa razy w sezonie grzewczym maluje pomieszczenia kotłowni i pomocnicze z własnych materiałów i na własny koszt. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi. 8. Narzędzia (taczki ,szufle, pogrzebacze , miotły ) niezbędne do prawidłowego funkcjonowania kotłowni - zabezpiecza wykonawca. 9. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników. 10. Z własnych środków po zakończeniu sezonu grzewczego maluje pomieszczenia kotłowni oraz konserwuje i zabezpiecza urządzenia i kotły. 11. Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły obsłużyć uroczystości i zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy . 12. Na polecenie Dyrektora Szkoły wykonuje inne prace związane z obsługą kotłowni, kotłów i instalacji c. o . Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych : Zadanie pierwsze - Utrzymanie czystości. CPV: 74760000-4 Zadanie drugie - Obsługa i eksploatacja kotłowni. CPV: 93900000-7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747600004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiazany jest wnieść wadium w kwocie: zad. nr 1 - 150,00zł zad. nr 2 - 200,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp . 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu . 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą , wykonawca zobowiązany jest złożyć , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - druk nr 1 w załączeniu 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.Pozostałe dokumenty : 4) formularz ofertowy zgodny ze wzorem. 4) ilość oraz wykaz proponowanych do zatrudnienia osób i liczbę pełnych etatów. Ilość zatrudnionych osób i liczba pełnych etatów w trakcie realizacji zamówienia nie morze ulec zmianie -druk w załączeniu. 6) zaakceptowany projekt umowy 7) dokument potwierdzający wpłatę wadium w wysokości określonej w pkt. VIII 8) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. str.5 9) dokumentów stwierdzających, że osoby , które będą wykonywać zamówienie ,posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat(druk nr .5 w załączeniu ) wraz z referencjami tego typu. VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 2. Adres, numer telefonu i faksu wskazany jest w rozdziale 1 punkt I. 3. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach urzędowania, to znaczy od 7:30 do 15:30 w dni robocze. VIII. Wymagania dotyczące wadium Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości : Zadanie pierwsze -150zł. Zadanie drugie -200 zł. . Wadium może być wnoszone w : 1.Pieniądzu, na konto Urzędu Gminy Telatyn. 69962000050100017220020002 Bank Spółdzielczy Łaszczów O/Telatyn 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancjach bankowych. 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr.109, poz 1158 z późn. zm . Oferta bez dowodu wniesienia wadium nie będzie rozpatrywana. Zamawiający niezwłocznie dokonuje zwrotu wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarta została umowa i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. Zamawiający zwraca wadium na pisemny wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przez upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesione zostało w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było on przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. Wadium wraz odsetkami wniesione w pieniądzu przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego wykonawcy, zaliczone jest przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy . str.6 Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się bezprzedmiotowe z ;przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sptelatyn.ovh.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach