Przetargi.pl
1. ROBOTY BUDOWLANE: 1)REMONT POMIESZCZEŃ, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, REMONT POSADZKI I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 71 W ZEGRZU. 2)ROBOTY KONSERWACYJNE DRUGIEJ KONDYGNACJI W BUDYNKU NR 4 W POMIECHÓWKU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. ROBOTY BUDOWLANE: 1)REMONT POMIESZCZEŃ, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, REMONT POSADZKI I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 71 W ZEGRZU. 2)ROBOTY KONSERWACYJNE DRUGIEJ KONDYGNACJI W BUDYNKU NR 4 W POMIECHÓWKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1)remont pomieszczeń, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont posadzki i instalacji elektrycznej w budynku nr 71 w Zegrzu, 2)roboty konserwacyjne drugiej kondygnacji w budynku nr 4 w Pomiechówku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 1 - zał. nr 2 do umowy, dla części nr 2 – zał. nr 2a do umowy. b)przedmiar robót- ślepy kosztorys dla części nr 1 - zał. nr 2 do SIWZ, dla części nr 2 - zał. nr 2a do SIWZ 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ umowy (dla części nr 1 i nr 2). 4.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy nie był krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: dla części nr 1, bud. 71 Zegrze- 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy zł) dla części nr 2, bud. 4 Pomiechówek - 7 500,00 zł, (słownie: siedem tysięcy pięćset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach