Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 094 3409196
- Data zamieszczenia: 2013-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Połczyńska 24 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3409106, 3409107, fax. 094 3409196
REGON: 00015394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Remont pustostanu w budynkach przy ul. Połczyńskiej 71/44 w Koszalinie. 2. Remont pustostanów w budynkach przy ul. Podgrodzie 4/5, Podgrodzie 4/6, Dworcowej 17/8 w Koszalinie. 3. Remont pustostanów w budynkach przy ul. Morskiej 21/5, Morskiej 9/4, Niepodległości 3/4 w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Remont pustostanu w budynkach przy ul. Połczyńskiej 71/44 w Koszalinie. 2. Remont pustostanów w budynkach przy ul. Podgrodzie 4/5, Podgrodzie 4/6, Dworcowej 17/8 w Koszalinie. 3. Remont pustostanów w budynkach przy ul. Morskiej 21/5, Morskiej 9/4, Niepodległości 3/4 w Koszalinie. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w kosztorysach nakładczych stanowiących załączniki do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454533007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część nr 1: 300,00 PLN Część nr 2: 900,00 PLN Część nr 3: 900,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną