Przetargi.pl
1. Remont chodnika przy ul. Akacjowej w Orzeszu-Zgoniu 2. Remont nawierzchni odcinka ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce - etap I 3. Remont nawierzchni odcinka ul. Kościuszki w Orzeszu

Gmina Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248800 , fax. 032 3248826
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 3248800, fax. 032 3248826
    REGON: 00052734500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.orzesze.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Remont chodnika przy ul. Akacjowej w Orzeszu-Zgoniu 2. Remont nawierzchni odcinka ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce - etap I 3. Remont nawierzchni odcinka ul. Kościuszki w Orzeszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. Remont chodnika przy ul. Akacjowej w Orzeszu-Zgoniu Remont nawierzchni chodnika szer. 1,4 m na odcinku - 37 mb 1. Rozebranie ręczne nawierzchni z kostki beton. gr 8 cm - 51,80 m2 na podsypce cementowo-piaskowej 2. Rozebranie nawierzchni z płyt drog. beton. gr. 15 cm (trylinka) - 22,80 m2 3. Rozebranie krawężników betonowych o wym 15x30 cm - 38,00 mb z odwozem i utylizacją 4. Rozebranie obrzeży o wym. 8x30 cm - 37,00 mb 5. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na ławie beton. - 38,00 mb 6. Roboty ziemne w gruncie kat III wykonane koparkami podsięb. - 7,40 m3 o poj. łyżki 0,25 m3 z odwozem i utylizacją 7. Profilowanie i zagęszczenie ręczne podłoża pod warstwy - 74,00 m2 konstrukcyjne naw. w gr. kat III-IV 8. Obrzeża beton. o wym. 8x30cm na ławie betonowej - 37,00 mb 9. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 66,60 m2 10. Nawierzchnia z kostki bet. POLBRUK typ 10 czerwonej gr. 8 cm - 66,60 m2 11. Humusowanie skarp warstwą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 25,90 m2 12. Nawierzchnie z płyt drogowych sześciokątnych gr 15 cm - 22,80 m2 ułożenie trylinki z rozbiórki B. Remont nawierzchni odcinka ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce - etap I Remont odcinka nawierzchni drogi na odcinku - 150 mb 1. Rozebranie krawężników beton 15x 30 cm z wywozem i utylizacją - 17,00 mb 2. Roboty remontowe - frezowanie naw bitum gr 4 cm - 134,40 m3 z wywozem materiału z rozbiórki 3. Krawężniki beton 15x30 cm na ławie betonowej - 35 mb 4. Roboty ziemne w gruncie kat III wykonane koparkami podsięb. - 3,90 m3 o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku-wykop pod przykanalik i studzienkę ściekową - z odwozem i utylizacją 5. Studzienki ściekowe uliczne beton o śr 500mm z osadnikiem bez syfonu - 1 szt 6. Ścieki uliczne z kostki beton układanej w 2 rzędach - 17,00 mb na ławie beton gr 25 cm 7. Chodniki z kostki beton gr 6 cm szarej na podsypce cem-piaskowej - 33,50 m2 8. Wjazdy do bram z kostki bet gr 8 cm czerwonej - 6,00 m2 9. Nawierzchnie z mieszanek min-bitum - w. wiążąca gr 3 cm - 792,00 m2 10. Nawierzchnie z mieszanek min-bitum - w. ścieralna gr 4 cm - 777,00 m2 11. Warstwa górna podbudowy z destruktu as gr 8 cm - 210,00 m2 C. Remont nawierzchni odcinka ul. Kościuszki w Orzeszu Remont nawierzchni i odwodnienia skrzyżowania z ul. Wybickiego 1. Rozebranie ręczne nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm - 12,00 m2 2. Rozebranie krawężników betonowych o wym 15x30 cm - 11,00 mb z odwozem i utylizacją 3. Roboty remontowe - cięcie piłą naw bitum na gł. 5 cm - 109,50 mb 4. Rozebranie mechaniczne naw min-bitum o gr. 6 cm - 4,50 m2 5. Roboty ziemne w gruncie kat III wykonane koparkami podsięb. - 16,80 m3 o poj. łyżki 0,25 m3 z odwozem i utylizacją 6. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstr. naw. - 42,00 m2 w gruncie kat. III-IV 7. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym - 10,50 m3 zagęszczanym mechanicznie o śr. gr. 25 cm - kruszywo frakcji 0-63mm 8. Rowki w gruncie kat. III -IV o wym. 30x30cm - 105,00 mb pod krawężniki i ławy krawężnikowe 9. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na ławie beton. - 105,00 mb 10. Wjazdy do bram z kostki bet 20x10 cm o gr 8 cm na podsypce - 42,00 m2 cement-piaskowej gr 5 cm - ułożenie cieku z uszczelnieniem masą bitum krawędzi drogi 11. Humusowanie skarp warstwą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 45,00 m2 12. Wymiana kanalizacji deszczowej - 16,00 mb (demontaż rur beton kielichowych i montaż kanału rurowego fi 300 z rur PVC lub PP o klasie sztywności SN 8) 13. Obudowy wlotów (wylotów) przepustów rurowych - 0,80 m3 wykonanie 2 szt ścianek czołowych 14. Nawierzchnie z mieszanek min-bitum - 45,00 m2 (warstwa wiążąca + warstwa ścieralna 4+4 cm) D. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni remontowanej ulicy poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z gazu, wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4. roboty budowlane prowadzić pod nadzorem i kontrolą właścicieli sieci uzbrojenia terenu 5. usunąć wszelkie kolizje nie wymienione w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty 6. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych 7. oznakować wykonywane roboty zgodnie z projektami organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzjach zatwierdzających te projekty 8. powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 10. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 7 do SIWZ) 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 3. Podwykonawcy: 3.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe lub ekonomiczne podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje. 3.4. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ tj. projekcie umowy 3.5. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo, który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 4. Warunki gwarancji - min. 3 lata do 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332623
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 2.500,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31.07.2015r. do godz. 9:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 19. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orzesze.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach