Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny ogłasza przetarg
- Adres: 10683 Olsztyn, Ul. Trylińskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 794 38 12 12
- Data zamieszczenia: 2016-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
Ul. Trylińskiego 2
10683 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 794 38 12 12
REGON: 28152400100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Realizacja usług w zakresie przeprowadzenia warsztatów komercjalizacji, opracowania strategii marketingowych, identyfikacji wizualnych i ksiąg znaków, strategii sprzedaży oraz budowania marki na potrzeby 13 przedsiębiorstw typu startup w ramach projektu pn. „Platforma startowa dla nowych pomysłów Hub of Talents” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie przeprowadzenia warsztatów komercjalizacji, opracowania strategii marketingowych, identyfikacji wizualnych i ksiąg znaków, strategii sprzedaży oraz budowania marki na potrzeby 13 przedsiębiorstw typu startup w ramach projektu pn. „Platforma startowa dla nowych pomysłów Hub of Talents” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 1 warsztatu komercjalizacji, opracowania maksymalnie 13 strategii marketingowych, maksymalnie 13 identyfikacji wizualnych i ksiąg znaków, maksymalnie 13 strategii sprzedaży oraz maksymalnie 13 strategii budowania marki dla 13 przedsiębiorstw typu startup. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć zadań, w ramach których Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdego z sześciu zadań przedstawiony został w załączniku nr 5 do SIWZ. Oferty składać mogą Wykonawcy do dowolnej liczby części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną