Przetargi.pl
1. Realizacja Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Moszczenica - III etap

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Moszczenica 524
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3541300 , fax. 018 3541085
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Moszczenica 524
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 018 3541300, fax. 018 3541085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Realizacja Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Moszczenica - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Moszczenica - III etap 1) Dostawa i instalacja urządzeń do odbioru Internetu szerokopasmowego dla 500 gospodarstw domowych (Beneficjentów końcowych) 2) Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w gospodarstwach domowych objętych projektem 3) Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w jednostce publicznej objętej projektem 4) Dostawa i instalacja urządzenia do odbioru Internetu szerokopasmowego dla Jednostki Publicznej objętej projektem 5) Usługi zapewnienia dostępu do Internetu, dla 500 gospodarstw domowych oraz 4 komputerów w JST objętej projektem 6) Usługa organizacji szkoleń z podstaw obsługi komputera, pakietu biurowego, oraz obsługi Internetu 2. Podstawowy zakres prac obejmuje również: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. schematy i opis funkcjonalny całego systemu, opisy konfiguracji poszczególnych urządzeń, dokumentację techniczną dostarczonych urządzeń. Dokumentacja powinna zawierać niezbędne rysunki, opisy oraz zdjęcia (dokumentacja fotograficzna) z instalacji z zaznaczeniem i opisaniem elementów instalacji. 2) Oznaczenie części składowych zamówienia tj. monitory, komputery, drukarki, myszki wymaganym logo Programu, zgodnie z wytycznymi Władzy Wdrażającej zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu nadrukiem lub naklejką samoprzylepną, do pobrania na stronie internetowej: WWW.poig.gov.pl - (link Zasady Promocji Programu) 3) Realizacja promocji projektu oraz wykonanie strony www (portalu) dla projektu, w szczególności, realizacja zadań promocyjnych zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu obejmujących: a) Informację wraz z logotypem UE oraz POIG na stronach internetowych beneficjenta na temat projektu; źródła finansowania i wysokości dotacji b) Tablicę pamiątkową z logo UE i POIG c) Druk materiałów promocyjnych d) Umieszczenie naklejek z logo UE i POIG na sprzęcie dostarczonym w projekcie e) Organizację i przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla mieszkańców Gminy f) Ogłoszenie w mediach : prasa, radio i telewizja regionalna 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane certyfikaty i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. 5. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż 2012 r. 6. Wykonawca przedłoży dokument gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji, przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, na podstawie art.45 ust.1 ustawy PZP, żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24 kwietnia 2014 r. do godziny 8:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym powyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dowód wniesienia wadium winien być dołączony do oferty stanowiąc jego załącznik. Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Moszczenica nr 75 8795 0005 2001 0002 1946 0004 - Realizacja Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Moszczenica-III etap. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy). 2. Zwrot wadium zgodnie z art.46 ustawy. 1/ Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2/ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3/ Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4/ Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, tj. : a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminamoszczenica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach