Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3761266, 3761257 , fax. 048 3761266
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą
ul. Rynek 1 1
27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
tel. 048 3761266, 3761257, fax. 048 3761266
REGON: 00054530800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla 25 osób odchodzących z rolnictwa w wymiarze 10 godz.os. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych 3.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla 25 osób odchodzących z rolnictwa w wymiarze 10 godz.os. Przedmiot zamówienia: Wytyczne które należy uwzględnić w projekcie technicznym: 1. Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla 25 osób odchodzących z rolnictwa w wymiarze 10 godz.os. Ponadto należy uwzglednić: Doradztwo zawodowe odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez zleceniodawcę tj; Gminny Ośrodek Kultury w Solcu nad Wisłą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 9.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 500,00zł /słownie:pięćset zlotych 00/100 9.3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: na rachunek bankowy Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą Nr BS Solec 67913500080000117920000050 w terminie do dnia 30 lipca 2009r. lub w jednej z poniżej podanych form: b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 9.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 9.5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczneZ ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 5.3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.4. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 A.5. podpisana ostatnia strona wzoru formularza umowy - jako warunek zobowiązania się wykonawcy do zawarcia umowy na zasadach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 6 A.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Oświadczenie o prowadzonej działalności w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego przez min. 3 lata C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:C.1. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 6.2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6.3. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne) 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt A od punktu A1 - A6 dla każdego z partnerów osobno, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą MAG 135
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur ze stali niestopowych spoinami pachwinowymi metodą MAG (135-1) oraz Spawanie blach ze stali niestopowych spoinami czołowymi metodą MAG (135-2) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-04 - Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141
Dodano: 2016-05-20 - Usługa szkoleniowa w zakresie badań nieniszczących oraz kursów międzynarodowego inspektora spawalniczego, międzynarodowego inżyniera spawalnika, europejskiego specjalisty klejenia
Dodano: 2016-01-18 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie seminaryjno-warsztatowej pn. Planowanie rozwoju gospodarstwa rolnego, dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-09-30 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu zawodowego z zakresu robót budowlano-wykończeniowych w formie warsztatów praktycznych dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-08-20 - Szkolenie osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141/111
Dodano: 2015-07-30 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Mała Przedsiębiorczość
Dodano: 2015-07-15