Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Pomorska 251
92-213 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
REGON: 47214755900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy opakowań, materiałów zużywalnych, pomocniczych, eksploatacyjnych, czynników sterylizacyjnych, wskaźników oraz preparatów chemicznych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy opakowań, materiałów zużywalnych, pomocniczych, eksploatacyjnych, czynników sterylizacyjnych, wskaźników oraz preparatów chemicznych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni 2. Zamawiający podzielił zamówienie na poszczególne części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Pakiet Nr 1: Dostawa rękawów papierowo-foliowych bez fałdy Pakiet Nr 2: Dostawa rękawów papierowo- foliowych z fałdą Pakiet Nr 3: Dostawa rękawów typu TYVEK Pakiet Nr 4: Dostawa papieru sterylizacyjnego Pakiet Nr 5:Dostawa torebek papierowo-foliowych do sterylizacji parowej, i tlenkiem etylenu z systemem samozamykalnym dla CKD Pakiet Nr 6: Dostawa metkownic i etykiet dwukrotnie przylepnych Pakiet Nr 7: Dostawa materiałów ochronnych Pakiet Nr 8: Dostawa materiałów pomocniczych - MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA NA POZYCJE Pakiet Nr 9: Dostawa preparatów i produktów do sprzętu firmy Aesculap Pakiet Nr 10: Dostawa kaset do sterylizacji plazmowej Pakiet Nr 11: Dostawa naboi do tlenku etylenu Pakiet Nr 12: Dostawa wskaźników biologicznych Pakiet Nr 13: Dostawa rejestratorów Pakiet Nr 14: Dostawa preparatów do maszynowego mycia i dezynfekcji Pakiet Nr 15: Dostawa materiałów zużywalnych - MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA NA POZYCJE Pakiet Nr 16: Dostawa wskaźników chemicznych Pakiet Nr 17: Dostawa dokumentacji medycznej Pakiet Nr 18: Dostawa testów mycia i dezynfekcji Pakiet Nr 19: Dostawa wskaźników Bowie-Dick Pakiet Nr 20: Dostawa kontenerów aluminiowych z wyposażeniem do sterylizacji parowej, przechowywania, transportu i sterylnej prezentacji przedmiotów medycznych Pakiet Nr 21: Dostawa kontenerów aluminiowych z wyposażeniem do sterylizacji parowej, przechowywania, transportu i sterylnej prezentacji przedmiotów medycznych pasujących do sprzętu na tacach firmy Aesculap Pakiet Nr 22: Dostawa artykułów ze stali nierdzewnej. Pakiet Nr 23: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora niskotemperaturowego STERYLNIK Pakiet Nr 24: Dostawa materiałów do systemu MEDOK 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Formularz asortymentowo-cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z następującymi załącznikami stanowiącymi integralną część Formularza oferty; 2. „Opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3.1. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 3.2. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt. 2 zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 3.3. Zgodnie z art. 25a ust. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 3 SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) - Załącznik nr 4 do SIWZ; Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 5. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu 6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2015, poz. 184, 1618 i 1634) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Załącznik nr 5 do SIWZ. Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy. Wszystkie załączniki do SIWZ wymagane w ofercie (formularze, oświadczenia) muszą być przedłożone na drukach zaproponowanych przez zamawiającego, bądź na drukach Wykonawcy, zgodnych pod względem treści z drukami załączonymi do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji pacjentów.
Dodano: 2022-10-18 - Dostawa akcesoriów do sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Dodano: 2022-09-19 - COV/53/2021 Dostawa obwodów oddechowych, kaniul donosowych, komór nawilżających do respiratora "Inspire" oraz filtrów HEPA
Dodano: 2021-12-16 - COV/34/2021 Dostawa cewników do odsysania górnych dróg oddechowych, strzykawek, worków do zbiórki moczu, przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, masek z workiem, drenów do tlenu oraz cewników do tlenu
Dodano: 2021-11-17 - COV/35/2021 Zakup 20 sztuk stetoskopów
Dodano: 2021-11-17 - dostawa dwóch Defibrylatorów
Dodano: 2021-10-08 - dostawa czterech zestawów sprzętu Aivro 2-set wraz z akcesoriami jednorazowymi
Dodano: 2021-09-10 - Dostawa urządzenia do dezynfekcji z archiwizacją
Dodano: 2021-09-03 - dostawa zestawu Cough Assist E 70
Dodano: 2021-09-03 - dostawa ssaków pneumatycznych
Dodano: 2021-09-03