Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych pn. Poznaj elektronikę w ramach projektu Nauka w technikum - wysokie loty w i pewna przyszłość w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 33
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 565 36 30 , fax. 0-87 565 36 34
  • Data zamieszczenia: 2013-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Sejneńska 33 33
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 565 36 30, fax. 0-87 565 36 34
    REGON: 00018405200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych pn. Poznaj elektronikę w ramach projektu Nauka w technikum - wysokie loty w i pewna przyszłość w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych pomocy dydaktycznych wchodzących w skład pracowni koła zainteresowań poznaj elektronikę. Pracownia powinna się składać zarówno z rzeczywistych zestawów (kart) pomiarowych, umożliwiających realizację wyszczególnionego materiału nauczania, jak i interfejsu pomiarowego pozwalającego na komunikację z komputerem i wirtualną wizualizację przeprowadzanych ćwiczeń. W skład zestawu wchodzi: 1) Interfejs z wirtualnymi instrumentami - 6 szt. 2) Gniazdo kart doświadczalnych do podłączenia do interfejsu- 12 szt. 3) Akcesoria pomiarowe- 6 zestawów. 4) Uzupełniający zasilacz do komplementarnego systemu nauczania - 6 szt. 5) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Podzespoły półprzewodnikowe - 1 szt. 6) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Tranzystorowe układy przerzutnikowe 1 szt. 7) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Układy tranzystorowe i wzmacniające 1 szt. 8) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Tranzystory polowe - 1 szt. 9) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu:Wzmacniacze operacyjne- 1 szt. 10) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Półprzewodniki mocy - 1 szt. 11) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Układy zasilające - 1 szt. 12) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Impulsowe układy zasilające - 1 szt. 13) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: bramka i przerzutni - 1 szt. 14) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu:Sekwencyjne układy połączeń - 1 szt. 15) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Układy aplikacji - 1 szt. 16) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu:Układy przetwornikowe - 1 szt. 17) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Przekształtniki komutowane sieciowo, 1- i 3-fazowe - 1 szt. 18) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Przekształtniki z komutacją własną - 1 szt. 19) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Przemienniki częstotliwości - 1 szt. 20) Zestaw do ćwiczeń (kursu) z zakresu: Aktywna korekta współczynnika mocy - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1A Część 2. Dostawa zestawów do składania i programowania robota - 5 kompletów oraz oprogramowanie do symulacji układów elektrycznych i elektronicznych oraz algorytmiki - wersja edukacyjna, 20 licencji bezterminowych (Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1B) 3. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zespół Szkół Technicznych w Suwałkach projektu p.n. Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do siwz - część 1 oraz załącznik nr 1B - część 2 5. KOD CPV - 48921000-0 system automatyzacji, 48931000-3 pakiety oprogramowania szkoleniowego 30200000-1 urządzenia komputerowe; 31700000-3 urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne, elektrotechniczne 6. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom, bez wad. 7. Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do siedziby Zamawiającego, wniesienie do miejsca wyznaczonego, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenie osób wyznaczonych z ZST w zakresie obsługi. 8. Zamówienie obejmuje bezpośrednią obsługę serwisową w okresie 12 miesięcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji zawartymi w opisie przedmiotu poszczególnych części zamówienia.. 9. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 10. Informacje dodatkowe: Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych stanowisk urządzeń oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych w katalogach wskazanych firm pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi udokumentować, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone w SIWZ, np. dołączenie zdjęć, prospektów lub katalogów oferowanego urządzenia wraz z opisem technicznym. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem sprzętu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 12. Jeżeli w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa oprogramowania, Wykonawca gwarantuje, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu dostarczonego oprogramowania oraz zapewnia, iż Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do używania (licencji) wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem w zakresie dozwolonym przez producenta oprogramowania. 13. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną