Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku użyteczności publicznej w zakresie : budowa windy przy internacie Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck łącznie z wykonaniem niezbędnych instalacji w tym: instalacji oddymiającej, instalacji elektrycznych łącznie z odbiorem windy przez dozór techniczny oraz zapewnieniem konserwacji i serwisu windy w ciągu 36 miesięcy od daty odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania uzyskanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach „Programu wyrównywania różnic miedzy regionami III”, dla projektu pt. „Likwidacja barier architektonicznych w PCKZiU budynku internatu (budynek C) poprzez budowę windy przyściennej.”

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 734 202 , fax. 586 734 191
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 586 734 202, fax. 586 734 191
    REGON: 19168639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku użyteczności publicznej w zakresie : budowa windy przy internacie Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck łącznie z wykonaniem niezbędnych instalacji w tym: instalacji oddymiającej, instalacji elektrycznych łącznie z odbiorem windy przez dozór techniczny oraz zapewnieniem konserwacji i serwisu windy w ciągu 36 miesięcy od daty odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania uzyskanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach „Programu wyrównywania różnic miedzy regionami III”, dla projektu pt. „Likwidacja barier architektonicznych w PCKZiU budynku internatu (budynek C) poprzez budowę windy przyściennej.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku użyteczności publicznej w zakresie : budowa windy przy internacie Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck łącznie z wykonaniem niezbędnych instalacji w tym: instalacji oddymiającej, instalacji elektrycznych łącznie z odbiorem windy przez dozór techniczny oraz zapewnieniem konserwacji i serwisu windy w ciągu 36 miesięcy od daty odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania uzyskanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach „Programu wyrównywania różnic miedzy regionami III”, dla projektu pt. „Likwidacja barier architektonicznych w PCKZiU budynku internatu (budynek C) poprzez budowę windy przyściennej.” 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) W/w opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 8.1 do 8.3, do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w opisie standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w opisie zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest sporządzić i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) Posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w opisie zamówienia, b) Posiadać stosowane dopuszczenia i atesty, 3) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy "lub równoważne" 4. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 pkt 1. Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia, został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 5 ustawy, oraz zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy. Opis przedmiotu zmówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, w szczególności: 1) Obiekt objęty przedmiotem zamówienia nie będzie posiadał barier architektonicznych utrudniających dostęp osobom z niepełnosprawnościami w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2) Winda realizowana w ramach przedmiotu zamówienia będzie dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnych. Zamawiający przypomina, że roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne, w związku, z czym wymaga wykonania robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Wizja lokalna. 1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót będących przedmiotem zamówienia oraz warunków związanych z ich wykonywaniem, 2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ- Wzór Umowy 7. Wymagania te określają w szczególności: 1) rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 8. Szczegółowy zakres czynności, które winny być wykonywane w trakcie realizacji zamówienia, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 1) Roboty instalacyjne elektryczne 2) Roboty budowlane w zakresie budynków 3) Roboty izolacyjne 4) Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 9. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 10. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące w/w czynności. 11. Czynności wykonywane przez kierownika budowy oraz kierowników robót, geodetów, prawników, projektantów nie są czynnościami, które winny być wykonywane w trakcie realizacji zamówienia, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy, przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank BS Puck Nr 51 8348 0003 0000 0000 0332 0004 Z dopiskiem: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku Przetarg nieograniczony- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w zakresie : budowa windy przy internacie (PCKZiU) w Pucku, Nr sprawy WZ.272.2.1.2018 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. Uszczegółowienie informacji dotyczących wadium zawarte jest w rozdz. XIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wraz z ofertą Wykonawca złoży także, sporządzone w języku polskim: 1) Oświadczenie; 2) 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza)oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia-o ile ma zastosowanie. 5) Inne dokumenty wymagane przez przepisy ustawy, np. oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia. Uwaga ! Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.). 5. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz oferty. 6. Wszystkie pełnomocnictwa, które Wykonawca załączy do oferty, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9. Dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofercie oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224 z późn. zm.). 10. Zaleca się, by wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące ofertę. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Powyższy dokument składany jest przez Wykonawców bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.szpitalpuck.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach