Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzeniu serwisu, przeglądów i usuwanie awarii kotłowni olejowych, gazowych oraz węzłów cieplnych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i jednostkach podległych, wyszczególnionych w załącznikach nr 2, 3, 4, 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzeniu serwisu, przeglądów i usuwanie awarii kotłowni olejowych, gazowych oraz węzłów cieplnych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i jednostkach podległych, wyszczególnionych w załącznikach nr 2, 3, 4, 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzeniu serwisu, przeglądów i usuwanie awarii kotłowni olejowych, gazowych oraz węzłów cieplnych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i jednostkach podległych, wyszczególnionych w załącznikach nr 2, 3, 4, 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia, zakres prac konserwacyjnych dla kotłów, zakres prac do wykonania podczas przeglądów węzłów cieplnych w części technologicznej, elektrycznej, aparatury kontrolno pomiarowej, automatyki oraz warunki napraw awaryjnych, opis wyceny usługi, wymagania w zakresie kwalifikacji oraz liczby osób realizujących zamówienie, oraz podstawę płatności - reguluje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.2. Szczegółowa lokalizacja kotłowni oraz typy kotłów, moc kotłowni w kW, funkcję kotłowni i częstotliwość przeglądów, jak i rodzaj paliwa - zostały określone przez zamawiającego w 4 zestawieniach kotłowni - załączniki od numeru 2 do numeru 5 do SIWZ. 2. Zamawiający wyodrębnił 4 (cztery) zestawienia kotłowni (części-lokalizacje), lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich 4 zestawień kotłowni (części-lokalizacji) łącznie. W zamówieniu wyodrębniono 4 (cztery) zestawienia kotłowni, ze względu na lokalizację kotłowni: 2.1. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 1 - obejmuje Wrocław, Milicz, Oleśnicę, Bierutów, Syców, Oława, Jelcz-Laskowice, Strzelin, Środa Śląska, Trzebnica, Oborniki Śląskie, Żmigród i Wołów - wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.2. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 2 - obejmuje Jelenią Górę, Cieplice, Szklarską Porębę, Karpacz, Kowary, Bolesławiec, Osiecznicę, Nowogrodziec, Kamienną Górę, Lubawkę, Lubań, Leśną, Olszynę, Siekierczyn, Lwówek Śląski, Gryfów, Mirsk, Zgorzelec i Pieńsk - wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. 2.3. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 3 - obejmuje Legnicę, Chojnów, Głogów, Góra Śląską, Jawor, Bolków, Lubin, Rudnę, Polkowice, Chocianów, Gaworzyce, Złotoryję - wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ. 2.4. Zestawienie kotłowni (część-lokalizacja) nr 4 - obejmuje Wałbrzych, Głuszycę, Jedlinę Zdrój, Boguszów Gorce, Dzierżoniów, Bielawę, Piławę Górną, Kłodzko, Kudowę Zdrój, Nową Rudę, Międzylesie, Polanicę Zdrój, Świdnicę, Żarów, Strzegom, Jaworzynę Śląską, Ząbkowice Śląskie i Kamieniec Ząbkowicki - wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferta na którąkolwiek z 4 części-lokalizacji obejmowała wszystkie lokalizacje wskazane przez zmawiającego w danym zestawieniu kotłowni (części-lokalizacji) - odpowiednio w załączniku do SIWZ od nr 2 do nr 5. Brak wyceny bądź pominięcie jakiejkolwiek lokalizacji w wymienionych załącznikach skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, albowiem oferta nie będzie odpowiadać treści SIWZ. 4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych. 5. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr PU-2380-002-015-003/2013/AB i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) kotła do obsługi i technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. 6. Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: Wadium - Serwis kotłowni opalanych gazem i olejem - nr sprawy PU-2380-002-015-003/2013/AB. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. pieniądzu 1.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.3. gwarancjach bankowych 1.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 1.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 1.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 1.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: 71 / 340 39 73), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. 2. Wysokość wadium. 2.1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 2.1.1. 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy) dla wszystkich czterech zestawień kotłowni (części-lokalizacji) postępowania. 3. Zasady zwrotu wadium. 3.1. Zamawiający zwróci Wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp: 3.1.1. Na podstawie art. 46 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3.1.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.1.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1a Prawa zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Zatrzymanie wadium. 4.1. Na podstawie art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.2. Na podstawie art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 4.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach