Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest (CPV 66330000-2): 1.1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 1.2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, 1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 1.4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 1.5. ubezpieczenia komunikacyjne,

Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Plac Basztowy 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092631 , fax. 077 4092631
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Plac Basztowy 3 3
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092631, fax. 077 4092631
    REGON: 53150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest (CPV 66330000-2): 1.1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 1.2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, 1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 1.4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 1.5. ubezpieczenia komunikacyjne,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . WYSZCZEGÓLNIENIE ZAKRESU RZECZOWEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych L.p. Przedmiot ubezpieczenia Suma ubezpieczenia 1 Budynki Wspólnot Mieszkaniowych (wg wykazu nr 1) 281 314 131,00 zł 2 Budynki GTBS Sp. z o.o. (wg wykazu nr 2) 1 702 325,00 zł 3 Maszyny, urządzenia, wyposażenie 350 000,00 zł 4 Gotówka 45 000,00 zł Razem 283 411 456,00 zł 2. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku L.p. Przedmiot ubezpieczenia Suma ubezpieczenia 1 Maszyny, urządzenia i wyposażenie 50 000,00 zł 2 Gotówka w kasie 45 000,00 zł 3 Gotówka w lokalu 60 000,00 zł 4 Gotówka w transporcie 60 000,00 zł Razem 215 000,00 zł 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego L.p. Przedmiot ubezpieczenia Suma ubezpieczenia 1 Sprzęt elektroniczny stacjonarny (sprzęt biurowy, komputerowy) 70 000,00 zł 2 Sprzęt elektroniczny przenośny (wg wykazu nr 3) 2 400,00 zł Razem 72 400,00 zł 4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej L.p. Przedmiot ubezpieczenia Suma gwarancyjna 1 OC deliktowa i kontraktowa za szkody wyrządzone w związku z działalnością GTBS Sp. z o.o. 300 000,00 zł OC kontraktowa (podlimit) 300 000,00 zł OC za czyste straty majątkowe (podlimit) 50 000,00 zł OC z tytułu zalań i przepięć (podlimit) 100 000,00 zł OC pracodawcy (podlimit) 100 000,00 zł 2 OC zarządcy nieruchomości 50 000,00 euro 3 OC Wspólnot Mieszkaniowych (ubezpieczony: 278 wspólnot) 200 000,00 zł OC wobec członka wspólnoty (podlimit) 100 000,00 zł OC z tytułu zalań i przepięć (podlimit) 100 000,00 zł 5. Ubezpieczenie komunikacyjne L.p. Suma ubezpieczenia 1 Ubezpieczenie OC (4 pojazdów wg wykazu nr 4) ustawowa 2 Ubezpieczenie NNW (3 pojazdy wg wykazu nr 4) 10 000 zł / osobę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 663300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej: Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.), w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia (Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej - Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.); 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają na dzień 31 grudnia 2008 r. wskaźnik pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych brutto aktywami nie niższy niż 100%, - posiadają na dzień 30 września 2008 r. środki własne w wysokości nie niższej niż margines wypłacalności i nie niższej niż minimalna wysokość kapitału gwarancyjnego, - posiadają wskaźnik szkodowości brutto za lata 2006 - 2008 (lub za cały okres działalności, jeżeli jest krótszy niż trzy lata), nie przekraczający 100% w każdym roku, 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.2. akceptują szczególne warunki zamówienia wymagane przez Zamawiającego; 1.3. posiadają lub zobowiązują się powołać do dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia placówkę na terenie Województwa Opolskiego odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę w zakresie realizacji zamówienia, min. W zakresie bieżącej obsługi ubezpieczeniowej oraz likwidacji szkód. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VIII (1, 7 i 8). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszyscy wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełniać warunki wymienione w pkt. VII. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. Dokumenty składające się na ofertę; Oświadczenia i dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości zamówienia, złożone na druku - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wyszczególnienie zakresu ryzyk dodatkowych podlegających ocenie, złożone na druku - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy załączyć do oferty pełnomocnictwo (w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem). 6. Ogólne warunki ubezpieczeń wykonawcy w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. oraz oświadczenia i dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 - załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs.glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną