Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wymiana ogrodzenia placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu. 2. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu wraz z przedstawieniem wizualizacji i planem rozmieszczenia urządzeń na istniejącym placu. 3. Uzupełnienie i wykonanie dodatkowego oświetlenia na placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu.

Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. gen. Józefa Bema 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8425615 , fax. 033 8424051
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. gen. Józefa Bema 12 12
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8425615, fax. 033 8424051
    REGON: 07002557000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wymiana ogrodzenia placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu. 2. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu wraz z przedstawieniem wizualizacji i planem rozmieszczenia urządzeń na istniejącym placu. 3. Uzupełnienie i wykonanie dodatkowego oświetlenia na placu zabaw przy ul. Pileckiego w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1 obejmuje w szczególności 1. Wymiana istniejącego ogrodzenia od strony południowej z siatki na słupkach stalowych obetonowanych na ogrodzenie z systemowych paneli dostosowanych do ogrodzenia placu zabaw bez wystających elementów ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze zielonym o wysokości 1,50 m, na słupkach o wysokości 2,40 m obetonowanych wraz z cokołem z deski żelbetowej prefabrykowanej oraz wykonanie bramy systemowej panelowej o szerokości 4,00 m oraz furtki o szerokości 1,10 m, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm w obrębie stołu do gry w ping-ponga o powierzchni 24,50 m2 oraz wykonanie łagodnego zejścia na plac zabaw o powierzchni 3,30 m2. Nadmiar ziemi powstały w trakcie robót ziemnych przewiduje się rozplantować na terenie zielonym. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robot - załącznik nr 7 2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych ekologicznych na placu zabaw w terenie zielonym z częściowo istniejącym drzewostanem o wymiarach 45,20 x 31,00 m (demontaż istniejących urządzeń wykona grupa konserwatorów ZBM). Wykaz urządzeń przewidzianych do montażu na placu zabaw: a piaskownica kwadratowa o wymiarze boku 1,60 m - 2 szt, dla dzieci w wieku 3-7 lat z belek kwadratowych, zabezpieczona penetrującymi środkami impregnacyjnymi przykład realizacji nr katalogowy OT-0034 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach b karuzela okrągła - dla dzieci w wieku 3-15 lat średnica od 1,40 m do 1,50 m, podest wykonany z blachy aluminiowej ryflowanej , talerz do odpychania ze stali nierdzewnej, rury ze stali nierdzewnej, siedziska ze sklejki wodoodpornej malowanej farbą akrylową przykład realizacji nr katalogowy KM-0003 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach c huśtawka ważka z siedziskiem, długość 3,00 m, dla dzieci w wieku 3-7 lat wykonana z belek kwadratowych z drewna klejonego lub bezrdzeniowego, siedziska wykonane z plastiku przykład realizacji nr katalogowy BK-1700 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach d zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, dla dzieci w wieku 3-7 lat składający się 3 pomostów, 2 ścianek wspinaczkowych i zjeżdżalni plastikowej, rurowego przejścia miedzy pomostami, wieży z daszkiem. Części drewniane wykonane z belek kwadratowych klejonych lub bezrdzeniowych, zabezpieczone penetrującymi środkami impregnacyjnymi, wymiary zestawu 4,10 x 3,40 m, wysokość zestawu: 1,75 m przykład realizacji nr katalogowy BK-0204 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach e tor przeszkód przykład realizacji nr katalogowy BK-0026 i BK-0042 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach g betonowy stół do ping-ponga osadzony w podłożu gruntowym o wymiarach długość 2,74 m, szerokość 1,52 m h huśtawka podwójna, dla dzieci w wieku 3-7 lat z belek kwadratowych, zabezpieczonych penetrującymi środkami impregnacyjnymi, szerokość 3,45 m, długość 1,87 m, siedziska plastikowe, łańcuchy ocynkowane przykład realizacji nr katalogowy BK-1805 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach i zjeżdżalnia ślizg plastikowy, dla dzieci w wieku 3-7 lat - 1 szt przykład realizacji nr katalogowy BK-0102 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach k ścianka gimnastyczna przykład realizacji nr katalogowy OT-0019 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach l huśtawka na sprężynie Kiwak dla dzieci w wieku 3-7 lat - 3 szt przykład realizacji nr katalogowe SP-1002, SP-1009, SP-2007 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach ł tablica do rysowania mała wykonana z belek kwadratowych, zabezpieczonych penetrującymi środkami impregnacyjnymi m ławki bez oparcia - 2 szt siedzisko: deski sosnowe lub świerkowe, długość 1,70 m, wysokość 0,78 m, szerokość siedziska 0,40 m podstawy: odlew żeliwny z wykonanymi otworami w odlewie zabezpieczenie: drewno zabezpieczone penetrującymi środkami impregnacyjnymi w kolorze mahoniu; podstawy żeliwne pomalowane farbą podkładową i czarną nawierzchniową farbą chlorokauczukową montowane na stałe n ławki parkowe z oparciem - 4 szt siedzisko: deski sosnowe lub świerkowe, długość 1,70 m, wysokość 0,78 m, szerokość siedziska 0,40 m podstawy odlew żeliwny z wykonanymi otworami w odlewie zabezpieczenie: drewno zabezpieczone penetrującymi środkami impregnacyjnymi w kolorze mahoniu podstawy żeliwne pomalowane farbą podkładową i czarną nawierzchniową farbą chlorokauczukową montowane na stałe o kosze betonowe - 4 szt montowane na stałe , średnica około 0,30 m pojemność 70 l, wkład workowy p stojak na rowery na 5 miejsc 2 szt wymiary: długość 2,40 m, szerokość 0,40 m, wysokość 0,45 m, metalowy montowany na stałe przykład realizacji nr katalogowy BK-0032-3 Firmy Croquet lub o zbliżonych parametrach r tablica z regulaminem placu zabaw przykład realizacji nr.kat. BK-0039 Firmy Croquet podobna lub o zbliżonych parametrach.37 Wszystkie zamontowane urządzenia opisane w punktach 2.2 muszą posiadać certyfikat potwierdzenia spełnienia warunków statyczno- wytrzymałościowych oraz bezpieczeństwa i spełniać wymagania normy PN-EN 1176 . 3. Uzupełnienie oświetlenia placu, poprzez wykonanie dodatkowego słupa oświetleniowego z wysięgnikiem dwuramiennym i dwoma lampami o mocy 70 W. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robot - załącznik nr 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 Nr 223 poz.1655 , z 2008 r. Nr 171 poz.1058 ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wymagane oświadczenia I. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1.posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Lista wymaganych dokumentów I. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , przedstawienie wymienionych niżej dokumentów : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędy skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. 3.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk, posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia. Personel kierowniczy : 1. kierownik robot budowlanych , posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej , wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 2. . kierownik robot budowlanych , posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjno - inż. w zakresie sieci elektrycznej , wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4.wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje ) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ust.2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VIII. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 606), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. II. Pozostałe dokumenty wymagane od oferentów 1. oferty zdjęciowe urządzeń wraz z opisem technicznym , z którego wynika ,że przedmiotowe urządzenia spełniają wymogi podane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia certyfikaty i atesty potwierdzające spełnienie wymogów statyczno wytrzymałościowych oraz spełnianie normy PN-EN 1176 2. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę . Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza . 3. w przypadku wspólników spółki cywilnej umowę spółki regulującą współpracę tych podmiotów .Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na piśmie. Gwarancja zawiera w swej treści dwa podstawowe elementy. Pierwszy z nich, obejmuje zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Drugi zaś określa warunki odpowiedzialności gwaranta. Stąd też w treści dokumentu gwarancyjnego , winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakresu przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Okres gwarancji wskazany przez oferenta dotyczy pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Brak w przedłożonym dokumencie szczegółowych warunków gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Okres rękojmi zgodnie z Kodeksem Cywilnym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach