Przetargi.pl
1. Przebudowa kanalizacji deszczowej przy budynku Domu Kultury w Tymbarku 2. Przebudowa indywidualnej biologicznej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Zawadce 3. Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Tymbarku 4. Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Zamieściu

Urząd Gminy w Tymbarku ogłasza przetarg

  • Adres: 34-650 Tymbark, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 325 637 , fax. 183 325 632
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tymbarku
    Rynek 49
    34-650 Tymbark, woj. małopolskie
    tel. 183 325 637, fax. 183 325 632
    REGON: 55078100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl, https://bip.malopolska.pl/ugtymbark,m,317082,2019.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa kanalizacji deszczowej przy budynku Domu Kultury w Tymbarku 2. Przebudowa indywidualnej biologicznej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Zawadce 3. Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Tymbarku 4. Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Zamieściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się cztery części: a.CZĘŚĆ 1: Przebudowa kanalizacji deszczowej przy budynku Domu Kultury w Tymbarku Wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej przy Domu Kultury na odcinku ok. 120 mb. b.CZĘŚĆ 2: Przebudowa indywidualnej biologicznej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Zawadce Przebudowa biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5,0 m3/d z odprowadzeniem do odbiornika, którym będzie ciek wodny bez nazwy, wykorzystywana na potrzeby funkcjonowania szkoły podstawowej w Zawadce, c.CZĘŚĆ 3: Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Tymbarku. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Tymbark na odcinku ok. 780 mb. Średnice rur PE DN32 - PE DN90. d.CZĘŚĆ 4: Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Zamieściu. Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Zamieście na odcinku ok 1122 mb. Średnica rur PE DN90 Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa, pomocnicze przedmiary robót oraz STWiORB. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub cztery ww. części. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. Okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a)organizacja placu budowy i zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, b)prowadzenie robót budowlanych przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej oraz zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy, w szczególności w zakresie wskazanym w pkt. 9 poniżej, c)pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, zagospodarowania lub usunięciem powstałych odpadów zgodnie z wymogami prawa, d)pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, e)pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – jeżeli dotyczy, f)pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych w tym uzyskania wszelkich niezbędnych dokumentów. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty ziemne - wykonanie robót ziemnych wraz z umocnieniem ścian wykopów, - wykonanie robót związanych z odwodnieniem wykopów, - wykonanie robót związanych z ułożeniem rurociągów, kanalizacji - wykonanie robót związanych z uporządkowaniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu robót wodociągowych, kanalizacyjnych - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków, b) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – informacje takie jak imię i nazwisko, data zgłoszenia powinny być możliwe do zidentyfikowania. d)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Dla części 2: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Dla części 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Dla części 4: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej, Nr rachunku: 36 8804 0000 0060 0018 4885 0016 z dopiskiem: „Wadium – a. CZĘŚĆ 1: Przebudowa kanalizacji deszczowej przy budynku Domu Kultury w Tymbarku lub b. CZĘŚĆ 2: Przebudowa indywidualnej biologicznej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Zawadce CZĘŚĆ 3: Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Tymbarku, CZEŚĆ 4: Rozbudowa systemu wodociągowego i kanalizacyjnego w Gminie Tymbark w ramach poprawy dostępu mieszkańców do infrastruktury wod-kan - Rozbudowa sieci wodociągowej w Zamieściu IGKOŚ3.271.3.2019. a)Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ 1.Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ): 1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2.o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3.o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4.o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 2.Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 3.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 4.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT 1.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach