Gmina Konopnica ogłasza przetarg
- Adres: 98-313 Konopnica, Rynek 15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-43 842 44 19 , fax. 0-43 842 43 15
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
Rynek 15 15
98-313 Konopnica, woj. łódzkie
tel. 0-43 842 44 19, fax. 0-43 842 43 15
REGON: 83219610550000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przebudowa drogi gminnej odcinek Szynkielów - Kolonia nad Ługiem 2. Przebudowa drogi gminnej odcinek Kamyk- Kolonia Kresy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1. 1. Roboty przygotowawcze 1.1 Roboty pomiarowe - 1700 m / odcinek I - 370 m ; odcinek II -1330 m/ 2. Roboty ziemne, 2.1 Odnowa rowu lewostronnego 2.2 Przygotowanie 3,90 m szerokości koryta / z zachowaniem spadku jednostronnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1/ Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Prawo zamówień publicznych. 2/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie /spełnia - nie spełnia / Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarcza następujące dokumenty i oświadczenia : a/dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, o którym mowa w punkcie 1: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenia - załącznik nr 2 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b/dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 2 ppkt 1 : - dokument potwierdzający uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, /kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem / - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności kierownika budowy do tej izby. /kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem / c) dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 2 ppkt 2 : - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ) - zał. nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w Ogroblu
Dodano: 2014-05-30 - Przebudowa drogi gminnej w Ogroblu
Dodano: 2013-10-02 - Przebudowa drogi gminnej Łaszew-Przywóz - etap II
Dodano: 2011-07-07 - Przebudowa drogi gminnej Polichno - Żarnowica
Dodano: 2010-02-18 - Remont nawierzchni dróg gminnych.
Dodano: 2009-07-15 - Remont drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Przerąb - Huta Przerąb.
Dodano: 2009-06-03 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Masłowice.
Dodano: 2009-03-27