Przetargi.pl
1. Przebudowa drogi gminnej odcinek Szynkielów - Kolonia nad Ługiem 2. Przebudowa drogi gminnej odcinek Kamyk- Kolonia Kresy

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 98-313 Konopnica, Rynek 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 842 44 19 , fax. 0-43 842 43 15
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Rynek 15 15
    98-313 Konopnica, woj. łódzkie
    tel. 0-43 842 44 19, fax. 0-43 842 43 15
    REGON: 83219610550000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przebudowa drogi gminnej odcinek Szynkielów - Kolonia nad Ługiem 2. Przebudowa drogi gminnej odcinek Kamyk- Kolonia Kresy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. 1. Roboty przygotowawcze 1.1 Roboty pomiarowe - 1700 m / odcinek I - 370 m ; odcinek II -1330 m/ 2. Roboty ziemne, 2.1 Odnowa rowu lewostronnego 2.2 Przygotowanie 3,90 m szerokości koryta / z zachowaniem spadku jednostronnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1/ Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Prawo zamówień publicznych. 2/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie /spełnia - nie spełnia / Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarcza następujące dokumenty i oświadczenia : a/dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, o którym mowa w punkcie 1: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenia - załącznik nr 2 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b/dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 2 ppkt 1 : - dokument potwierdzający uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, /kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem / - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności kierownika budowy do tej izby. /kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem / c) dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 2 ppkt 2 : - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ) - zał. nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach