Przetargi.pl
1) przebudowa drogi gminnej nr 100742C w Brzezinku na odcinku 652 m, szerokość 4 m; 2) przebudowa drogi gminnej nr 100737C w Brzeźnie na odcinku 934 m, szerokość 4 m; 3) przebudowa drogi gminnej nr 100730C w Grębocinie na odcinku 350 m, szerokość 4 m; 4) przebudowa drogi gminnej nr 100733C w Rogowie na odcinku 297 m, szerokość 4 m.

Gmina Lubicz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, Lubicz Dolny, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48566212100 , fax. 48566782122
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubicz
    Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 48566212100, fax. 48566782122
    REGON: 87111871500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.lubicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1) przebudowa drogi gminnej nr 100742C w Brzezinku na odcinku 652 m, szerokość 4 m; 2) przebudowa drogi gminnej nr 100737C w Brzeźnie na odcinku 934 m, szerokość 4 m; 3) przebudowa drogi gminnej nr 100730C w Grębocinie na odcinku 350 m, szerokość 4 m; 4) przebudowa drogi gminnej nr 100733C w Rogowie na odcinku 297 m, szerokość 4 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg gminnych: 1) przebudowa drogi gminnej nr 100742C w Brzezinku na odcinku 652 m, szerokość 4 m; 2) przebudowa drogi gminnej nr 100737C w Brzeźnie na odcinku 934 m, szerokość 4 m; 3) przebudowa drogi gminnej nr 100730C w Grębocinie na odcinku 350 m, szerokość 4 m; 4) przebudowa drogi gminnej nr 100733C w Rogowie na odcinku 297 m, szerokość 4 m. 2. W ramach prac projektowych Wykonawca wykona m.in.: 1) projekt budowlano – wykonawczy wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia robót/uzyskania pozwolenia na budowę/uzyskania decyzji ZRID w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. W przypadku zaistnienia kolizji uzbrojenia podziemnego, w opracowaniu projektowym powinny zostać ujęte projekty obejmujące usunięcie kolizji i powinny być one uzgodnione z właścicielami urządzeń, 2) uzyska opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych, 3) zapewni właściwe odwodnienie jezdni. 3. Dodatkowo w ramach prac projektowych do zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) uzyskanie i zamieszczenie w projekcie budowlanym wykazu i kopii (w razie potrzeby uwierzytelnione): stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków i innych pism uzyskanych w trakcie wykonywania opracowania, 2) opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi przepisów prawa, w szczególności art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) wymaganym do uzyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót/pozwolenia na budowę/decyzji ZRID, 3) opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień (w tym z zarządcą drogi), przeprowadzenia pomiarów, inwentaryzacji oraz wykonania innych czynności w niezbędnym zakresie, w szczególności wynikającym z wymagań organu wydającego decyzję o pozwoleniu na budowę lub gdy decyzja ta nie jest wymagana, przyjmującego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych i innych decyzji wymaganych przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót/pozwolenia na budowę/decyzji ZRID dla inwestycji, o której mowa w ust. 1, 5) opracowanie rysunków i opisów stanowiących uszczegółowienie projektu budowlanego, nazwanych projektem wykonawczym – stosownie do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2018 poz. 1935 ze zm.), 6) uzyskanie mapy do celów projektowych (sytuacyjno – wysokościowej i mapy stanu prawnego), 7) dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją w celu oceny dokumentów i informacji. 4. Szczegółowy zakres prac projektowych oraz robót budowlanych, będących elementem przedmiotu umowy ujęty został w załączniku nr 1 do umowy. 5. Wszystkie czynności związane z Przedmiotem Umowy, niewyszczególnione w niniejszej Umowie, a które są konieczne dla realizacji i ukończenia inwestycji, o której mowa w ust. 1, w sposób zapewniający jej prawidłowe funkcjonowanie, uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy. Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i dokonanie skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym, 2. Wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programach Funkcjonalno Użytkowych, opracowanych dla każdej części zamówienia odrębnie, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, 3.3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zgodność realizowanych robót budowlanych z opracowanymiprojektami, z wymaganiami umowy, harmonogramem robót budowlanych oraz zaleceniami Zamawiającego. 3.4. Skutki finansowe jakichkolwiek odstępstw przez Wykonawcę w trakcie robót budowlanych odopracowanej dokumentacji projektowej, będą obciążać Wykonawcę. Niezapoznanie się przez Wykonawcę z terenem, którego dotyczy przedmiot zamówienia, nie zwalnia go z odpowiedzialności za błędy wynikające z nieznajomości stanu faktycznego. 3.5. Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkamitechnicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w PFU. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnegoterminowego wykonania zamówienia. 3. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną, przed, w czasie i po zakończeniu robót. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego) 6. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonującychobsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, projektantów, obsługi geodezyjnej, obsługi bhp, itp. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczającerównowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.). 3.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 3.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.8. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach