Przetargi.pl
1. Projekt przebudowy ul. Pionierów w Pszczynie 2.Projekt przebudowy ul. Zagajniki w Jankowicach i Studzienicach

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Projekt przebudowy ul. Pionierów w Pszczynie 2.Projekt przebudowy ul. Zagajniki w Jankowicach i Studzienicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę ulicy Pionierów pomiędzy drogą wojewódzką nr 931 a ul. Braci Jędrysików, o długości 400m. Należy zaprojektować jezdnię o szerokości 4,5m, krawężniki najazdowe, obustronne pobocza utwardzone tłuczniem oraz budowę kanalizacji deszczowej. Projekt podlegający procedurze zezwolenia na realizację inwestycji drogowej winien zawierać: a) Dokumentację projektową obejmującą wszelkie niezbędne branże: projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi (np. pozwolenie wodnoprawne); pozwalającą na uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1496 z późn. zm.)- 5 egzemplarzy b) projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy c) przedmiary robót- 3 egzemplarze d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 2 egzemplarze e) Dokumentację geotechniczną- 2 egzemplarze f) Dokumentację geodezyjno-prawną (mapa do celów projektowych, mapa ewidencyjna, wypisy z rejestru gruntu, projekty podziałów)- 2 egzemplarze g) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z projektem wniosku- 2 egzemplarze h) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 3 egzemplarze i) Kosztorysy inwestorskie- 3 egzemplarze j) Tabele elementów rozliczeniowych- 3 egzemplarze k) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu- 3 egzemplarze l) płyta cd z plikami pdf oraz plikami w formie edytowalnej z wykonaną dokumentacją- 1 egzemplarz Wykonawca zobowiązuje się wziąć udział w jednym spotkaniu informacyjnym w ramach konsultacji społecznych z mieszkańcami, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2. Projekt przebudowy ul. Zagajniki w Jankowicach i Studzienicach Zakres projektu ma obejmować przebudowę ul. Zagajniki w Jankowicach i Studzienicach od skrzyżowania z ul. Sarenek do ostatnich zabudowań (o długości ok. 830m) oraz łącznik od tej drogi do ul. Sarenek (o długości ok. 70m). Szerokość jezdni ma wynieść 4,5m, oraz mają zostać wykonane obustronne pobocza. Odwodnienie przez zaprojektowaną kanalizację deszczową odprowadzona do Dokawy. Przy projektowaniu należy w miarę możliwości przewidzieć pozostawienie istniejącego oświetlenia bez konieczności jego przebudowania. Projekt podlegający procedurze zezwolenia na realizację inwestycji drogowej winien zawierać: a) Dokumentację projektową obejmującą wszelkie niezbędne branże: projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi (np. pozwolenie wodnoprawne); pozwalającą na uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1496 z późn. zm.)- 5 egzemplarzy b) projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy c) przedmiary robót- 3 egzemplarze d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 2 egzemplarze e) Dokumentację geotechniczną- 2 egzemplarze f) Dokumentację geodezyjno-prawną (mapa do celów projektowych, mapa ewidencyjna, wypisy z rejestru gruntu, projekty podziałów)- 2 egzemplarze g) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z projektem wniosku- 2 egzemplarze h) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 3 egzemplarze i) Kosztorysy inwestorskie- 3 egzemplarze j) Tabele elementów rozliczeniowych- 3 egzemplarze k) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu- 3 egzemplarze l) płyta cd z plikami pdf oraz plikami w formie edytowalnej z wykonaną dokumentacją- 1 egzemplarz Wykonawca zobowiązuje się wziąć udział w jednym spotkaniu informacyjnym w ramach konsultacji społecznych z mieszkańcami, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych i 00/100). Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w przypadku składania oferty na jedną z dwóch części lub na obie części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Potwierdzenia wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach