Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
- Data zamieszczenia: 2020-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
ul. Rynek 2
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
REGON: 52364300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. PROJEKT BUDOWY PARKINGU W STUDZIONCE. 2. PROJEKT PRZEBUDOWY SKRZYŻOWANIA UL. POLNE DOMY I UL. ŻEGLARSKIEJ W PSZCZYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. 1. Projekt budowy parkingu w Studzionce. Opis zadania: - projekt budowy parkingu na działce nr 2873/25 o powierzchni ok. 500 m2. - Wstępny projekt należy uzgodnić z Zamawiającym. - Teren objęty jest planem zagospodarowania- UCHWAŁA NR XXXII/365/17 RADY MIEJSKIEJ W PSZCZYNIE z dnia 23 marca 2017 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych sołectwa Studzionka. - Nawierzchnia parkingu ma być wykonana z płyt żurowych. Zakres został pokazany na rysunku nr 1.1 budowa parkingu. Dokumentacja powinna zawierać: Dokumentacja powinna zawierać: - projekt techniczny spełniający wymogi projektu do uzyskania pozwolenia na budowę opisane w art. 33 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi-5 egzemplarzy - projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze - przedmiary robót- 2 egzemplarze - kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze - tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze - płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych 1.2. Projekt przebudowy skrzyżowania ul. Polne Domy i ul. Żeglarskiej w Pszczynie. Opis zadania: - projekt przebudowy skrzyżowania dwóch dróg gminnych. Zakres został pokazany na rysunku nr 1.2. przebudowa skrzyżowania. Dokumentacja powinna zawierać: - projekt techniczny spełniający wymogi projektu do zgłoszenia robót budowlanych opisane w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi-3 egzemplarze - projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze - przedmiary robót- 2 egzemplarze - kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze - tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze - płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy) 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną