Przetargi.pl
1. Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego na powierzchni 9.000 m2 2. Remont cząstkowy nawierzchni z destruktu asfaltowego na powierzchni 2.000 m2.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego na powierzchni 9.000 m2 2. Remont cząstkowy nawierzchni z destruktu asfaltowego na powierzchni 2.000 m2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: a) korytowanie -wykonanie koryta na głębokość do 25 cm, -profilowanie i zagęszczenie dna koryta, -ewentualne wywiezienie gruzu, b) podbudowę -wbudowanie podbudowy z tłucznia betonowego o frakcji 2/63 -rozkładanie warstw kruszywa z zagęszczeniem (frakcja 2/63)i zamiałowaniem (frakcja 0/16), -po zagęszczeniu i zamiałowaniu grubość warstwy 15 cm, -utrzymanie podbudowy w czasie trwania robót, c) nawierzchnię -przygotowanie i oczyszczenie podłoża -skropienie podłoża emulsją asfaltową -rozłożenie i zagęszczenie destruktu asfaltowego o frakcji 0/32, d) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie): -transport i składowanie kruszyw, -transport i składowanie lepiszczy, -prace projektowe przy ustaleniu ilości materiałów, -podwójne rozłożenie lepiszcza, -podwójne rozłożenie kruszywa, frakcja 5-8 mm ilości kruszywa-warstwa dolna frakcja 2-5 mm ilości kruszywa-warstwa górna -wałowanie, e) remont cząstkowy nawierzchni z destruktu asfaltowego -obcięcie krawędzi ubytku piłą tarczową z nadaniem regularnego kształtu, -usunięcie urobku, -oczyszczenie uszkodzonych miejsc, -skropienie podbudowy i ścian ubytku emulsją asfaltową, -wypełnienie ubytków destruktem asfaltowym frakcji 0/32 mm -wykonanie pokrycia emulsją asfaltową wraz z grysem frakcji 5/8 - warstwa dolna -wykonanie pokrycia emulsją asfaltową wraz z grysem frakcji 2/5 - warstwa górna -wbudowanie emulsji asfaltowej wraz z grysami rozszerzyć15 cm poza obrys wyciętych krawędzi -zagęszczenie powierzchni zagęszczarka płytową do poziomu istniejącej nawierzchni f) regulację pionową zaniżonych elementów urządzeń podziemnych takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, kratki ściekowe, zasuwy i hydranty wodociągowe itp. do poziomu nawierzchni ulepszonej nawierzchni polegająca na: -zdjęciu kratki ściekowej lub innego przykrycia, -rozebraniu górnej uszkodzonej części studzienki, -odkuciu uszkodzonych nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, -usunięciu gruzu i pozostałości po wykonanych pracach, -osadzeniu kratki ściekowej lub innego przykrycia, która została ujęta w cenie jednostkowej 1 m2 remontowanych nawierzchni; W promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie destruktu należy wzmocnić emulsją bitumiczną z grysem. g) wykonanie warstwy odtworzenia nawierzchni - grubość warstwy odtworzenia nawierzchni uzależniona będzie od głębokości wykruszenia, rodzaju podbudowy i grubości warstwy istniejącej nawierzchni, co zostało ujęte w cenie jednostkowej 1 m2 remontu nawierzchni. 2. Szczegółowy zakres, kolejność robót i termin przekazania terenu robót dla zlecanego zakresu remontu oraz termin zakończenia prac Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy każdorazowo w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru lub faksem (nr faksu:). Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2.1. Zlecenia w formie pisemnej lub wydruk faksu będą integralnymi częściami umowy i załącznikami do dziennika robót remontowych, oraz będą podstawą do rozliczenia Wykonawcy za ilość wykonanych remontów. 3. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację każdego zlecenia w dacie przekazania terenu robót określonej w danym zleceniu. 4. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca zabezpieczy miejsce robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym. 6. Ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić destruktem wzmacniając go emulsją bitumiczną. 7. Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady: -co najmniej 36 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót dla pkt.1 przedmiotu zamówienia i --co najmniej 12 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót dla pkt.2 przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach