Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 45-066 Opole, ul. Reymonta 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
ul. Reymonta 8 8
45-066 Opole, woj. opolskie
tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
REGON: 00064013600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1) ochrona mienia i osób przebywających na terenie oraz w budynkach Zamawiającego, 2) obsługa i prowadzenie parkingu dla pracowników Zamawiającego, Najemców i dostawców (nieodpłatnie) oraz odpłatnie w ramach wolnych miejsc, dla pozostałych zainteresowanych użytkowników, 3) utrzymanie w czystości chodników, parkingów oraz dróg wewnętrznych utwardzonych, 4) utrzymanie w czystości i konserwacja terenów zielonych Zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.11 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Spełnienie warunku z art.22 ust.1 ust. Pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.11 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Koncesji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja usług w n/w zakresie: 1)ochrona mienia i osób przebywających na terenie oraz w budynkach Zamawiającego, 2)obsługa i prowadzenie parkingów dla pracowników Zamawiającego, Najemców i dostawców (nieodpłatnie) oraz odpłatnie w ramach wolnych miejsc, dla pozostałych zainteresowanych użytkowników, 3)całodobowa obsługa PORTIERNI w Szpitalu Ginekologiczno - Położniczym i Noworodków Samodzielnego Specjalistycznego ZOZ nad Matką i Dzieckiem w Opolu położonego przy ul. Reymonta 8, 4)utrzymanie w czystości chodników, parkingów oraz dróg wewnętrznych utwardzonych
Dodano: 2013-09-17 - Realizacja usług w zakresie: 1)ochrona mienia i osób przebywających na terenie oraz w budynkach Zamawiającego,2)obsługa i prowadzenie parkingów dla pracowników Zamawiającego, Najemców i dostawców (nieodpłatnie) oraz odpłatnie w ramach wolnych miejsc, dla pozostałych zainteresowanych użytkowników,3)całodobowa obsługa PORTIERNI w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym i Noworodków Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Opolu położonego przy ul. Reymonta 8 , 4)utrzymanie w czystości chodników , parkingów oraz dróg wewnętrznych utwardzonych
Dodano: 2011-10-13