4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47 47
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojkowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
(1) Naprawa drzwi zewnętrznych w budynku nr 2 w Opolu. (2) Roboty remontowe w budynku nr 1 w Opolu. (3) Naprawa pomieszczeń w budynku nr 10 w Opolu. (4) Wykonanie robót budowlanych w kompleksach wojskowych w Tarnowskich Górach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
(1) Naprawa drzwi zewnętrznych w budynku nr 2 w Opolu. (2) Roboty remontowe w budynku nr 1 w Opolu. (3) Naprawa pomieszczeń w budynku nr 10 w Opolu. (4) Wykonanie robót budowlanych w kompleksach wojskowych w Tarnowskich Górach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dla zadania nr 1: przedmiar - załącznik nr 2, specyfikacja techniczna - załącznik nr 3, Dla zadania nr 2: przedmiar - załącznik nr 4 , specyfikacja techniczna -załącznik nr 5.Dla zadania nr 3: przedmiar - załącznik nr 6 , specyfikacja techniczna -załącznik nr 7.Dla zadania nr 4: przedmiar - załącznik nr 8 , specyfikacja techniczna -załącznik nr 9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. w zakresie zadania nr 2: 6.000,00 zł, b. w zakresie zadania nr 3: 4.000,00 zł. c. w zakresie zadania nr 4: 3.000,00 zł. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.04.2016 r. do godz.: 09.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 29WOG2016Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w jednej z form wymienionych w pkt. 3 lit. b - e należy złożyć oryginał odpowiedniego dokumentu w Kancelarii Jawnej Zamawiającego (w osobnej kopercie), z dopiskiem - wadium znak sprawy nr: 29WOG2016 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną