Przetargi.pl
1. Nadzór inwestorski połączony z zastępstwem inwestycyjnym przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa żłobka w gminie Sianów oraz przebudowa pomieszczeń przedszkola gminnego na potrzeby organizacji opieki dla dzieci w wieku do 3 lat. 2. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kina Zorza. 3. Nadzór inwestorski połączony z zastępstwem inwestycyjnym nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Kanalizacja Zachód

Gmina i Miasto Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3185281 , fax. 094 3185320
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Sianów
    ul. Armii Polskiej 30/13 30/13
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3185281, fax. 094 3185320
    REGON: 00052910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Nadzór inwestorski połączony z zastępstwem inwestycyjnym przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa żłobka w gminie Sianów oraz przebudowa pomieszczeń przedszkola gminnego na potrzeby organizacji opieki dla dzieci w wieku do 3 lat. 2. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kina Zorza. 3. Nadzór inwestorski połączony z zastępstwem inwestycyjnym nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Kanalizacja Zachód
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przekazanie placu budowy wykonawcy robót; 2) kontrola prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem, z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zawartą umową; 3) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 4) kontrola stanu zaawansowania prac; 5) nie dopuszczenie do wykonania robót w sposób odmienny niż to przewiduje projekt budowlany, bez zgody autora projektu i Zamawiającego oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, wniesionych przez Zamawiającego, wykonawcę robót i dokonanie z nim stosownych uzgodnień; 6) sprawdzanie faktur za wykonane roboty przez inspektora nadzoru wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 7 dni od daty ich otrzymania; 7) informowanie Zamawiającego i uzgodnienie z nim konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia protokółu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych; 8) pisemne powiadomienie Zamawiającego o zgłoszeniu gotowości odbioru końcowego robót w terminie 3 dni od daty potwierdzenia dokonanego przez Wykonawcę wpisem w dzienniku budowy; 9) przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego i udział w tym odbiorze oraz zapewnienie obsługi odbioru; 10) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji; 11) informowanie Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń na podstawie przedstawionej przez wykonawcę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w terminach określonych w dokumencie gwarancji oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji uprawnień z gwarancji w tym gwarancji ubezpieczeniowej i bankowej; 12) przygotowanie Zamawiającemu finansowego rozliczenia inwestycji wraz z przekazaniem jej Zamawiającemu na stan środków trwałych w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru robót (po zakończeniu inwestycji); 13) obsługa okresu gwarancyjnego polegająca na dokonywaniu przeglądów gwarancyjnych, 14) organizowanie co najmniej raz w tygodniu spotkania technicznego na placu budowy, celem omówienia postępu robot i spraw związanych z realizacją robot; 15) wykonywanie innych czynności za Zamawiającego lub dla Zamawiającego, które wynikają z obowiązków lub uprawnień ustawowych lub umownych Inwestora wobec Wykonawcy i innych uczestników procesu budowlanego w terminach umożliwiających wykonanie tych obowiązków lub uprawień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca wnosi wadium w wysokości:Część 1 - 1.000,00zł przed upływem terminu składania ofert, Część 2 - wadium nie jest wymagalne, Część 3 - 5.000,00zł przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, na konto zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach