Przetargi.pl
1. Nadzór inwestorski nad budową kanalizacji sanitarnej , wraz z odgałęzieniami do posesji w ramach pasa drogowego, pompowni ścieków i kanalizacji tłocznej w m. Lubiec 2. Nadzór inwestorski nad budową oczyszczalni ścieków w m. Lubiec

Gmina Szczerców ogłasza przetarg

  • Adres: 97-420 Szczerców, ul. Pułaskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6318059 , fax. 044 6318079
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczerców
    ul. Pułaskiego 8 8
    97-420 Szczerców, woj. łódzkie
    tel. 044 6318059, fax. 044 6318079
    REGON: 00054585700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/szczercow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Nadzór inwestorski nad budową kanalizacji sanitarnej , wraz z odgałęzieniami do posesji w ramach pasa drogowego, pompowni ścieków i kanalizacji tłocznej w m. Lubiec 2. Nadzór inwestorski nad budową oczyszczalni ścieków w m. Lubiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej , wraz z odgałęzieniami do posesji w ramach pasa drogowego, pompowni ścieków i kanalizacji tłocznej w m. Lubiec : zakres prac obejmuje wykonanie: - kanał grawitacyjny z PVC fi 200 ~ 1884 mb, - przykanaliki w ramach pasa drogowego z PVC fi 160 ~ 85 szt - kanał tłoczny z PE fi 90 ~ 633 mb, - pompownia ścieków wraz przyłączem kablowym - 2 szt, - naprawa nawierzchni ~ 2249 m? Budowa oczyszczalni ścieków w m. Lubiec zakres prac obejmuje wykonanie: budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśr.d = 30,00 m?/d w technologii BIOCLAR z zastosowaniem reaktorów typu B- 120 szt 2 o przepustowości 15m?/d każdy. Budowa placu manewrowego o pow. ~ 321 m? z betonowej kostki gr. 8cm , ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, po uwałowaniu i podbudowie z tłucznia kamiennego gr. 20cm oraz warstwie piasku gr. 10cm Budowa chodnika z kostki betonowej gr. 8cm o pow. ~ 31 m? Budowa podjazdu o pow. ~ 297 m? z betonowej kostki gr. 8cm , ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm, po uwałowaniu i podbudowie z tłucznia kamiennego gr. 20cm oraz warstwie piasku gr. 10cm zasilanie w energię elektryczną oczyszczalni ścieków wykonanie wylotu do rowu wykonanie wodociągu o śr. zew. 63 mm z rur polietylenowych ~ 274 mb, ogrodzenie terenu ~ 142 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315403
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie -Wymagane oświadczenia. 2.posiadają (w przypadku osobistego świadczenia przedmiotowych usług) albo dysponują osobami lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi: uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie uprawniającym do nadzorowania budowy (budów) objętej (objętych) niniejszym zamówieniem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej elektrycznej i instalacyjnej sanitarnej (wod.-kan.) i są wpisani na listę OIB niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prowadzenie budowy lub budów w branży instalacyjnej sanitarnej (wod.-kan.) jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy : część 1: przy budowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 2 600 000 PLN część 2: oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 30m3/d o wartości min. 1 900 000 PLN oraz załączenie dokumentów (np.referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych usług. 3. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.7 i 8 specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia ) nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2) 5.po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 8.Lista wymaganych dokumentów Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, udziału w postępowaniu, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. I. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego w pkt. 6.2 warunku posiadania przez wykonawcę lub osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć: Wykaz osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, dotyczy to także osobistego świadczenia usługi) uczestniczących w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, wpisu na listę OIB oraz doświadczenia określonych w pkt. 6.2 -Informacja o warunkach jakie muszą spełnić oferenci wraz z wymaganymi dokumentami, zgodnie z zał. nr 2 II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1.w pkt. I ppkt. 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.w pkt. I ppkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem wskazanych powyżej terminów. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia W przypadku, gdy oferta składana jest przez dwa lub więcej podmioty wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pierwszym zdaniu pktu. III. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 oraz pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o którym mowa, w art. 25 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczercowgw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną