Przetargi.pl
1. modernizacja drogi rolnej w Kobielniku os. Brzeg w km 0+000 do 0+292 2. remont nawierzchni placu przy ZPO w Kobielniku

Urząd Gminy w Wiśniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-412 Wiśniowa, Wiśniowa 441
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2714552 w. 38 , fax. (012) 271 45 50
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wiśniowej
    Wiśniowa 441 441
    32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie
    tel. 012 2714552 w. 38, fax. (012) 271 45 50
    REGON: 00055079800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. modernizacja drogi rolnej w Kobielniku os. Brzeg w km 0+000 do 0+292 2. remont nawierzchni placu przy ZPO w Kobielniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres modernizacji drogi rolnej w Kobielniku - os. Brzeg w km 0+000 - 0+292 obejmuje: 1) roboty pomiarowe w terenie górskim - 0,30 km, 2) profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką asfaltową o grub. śr. 5 cm po zagęszczeniu - 435,5 m2, 3) dodatek za każdy dalszy 1km transportu masy bitumicznej ponad 5 km (krotność 15) - 54,2 t, 4) górna warstwa podbudowy tłuczniowej o grub. warstwy 10 cm - 375,0 m2, 5) wykonanie rowu i roboty ziemne pod koparką podsiębierną z transportem urobku do 1 km - 16,0 m3, 6) umocnienie rowu przez ułożenie korytek ściekowych o wym. 50x50x7 cm - 80 m, 7) wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej grysowej (warstwa ścieralna) o grub. 6 cm po zagęszczeniu - 921,5 m2, 8) dodatek za każdy dalszy 1km transportu masy bitumicznej ponad 5 km (krotność 15) - 141,0 t, 9) wykonanie poboczy obustronnych o szer. 50 cm ze ścieru asfaltowego (destruktu) o grub. 6 cm - 292,0 m2, Zakres remontu placu przy ZPO w Kobielniku obejmuje: 1) profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką asfaltową o grub. śr. 4 cm po zagęszczeniu - 508,1 m2, 2) dodatek za każdy dalszy 1km transportu masy bitumicznej ponad 5 km (krotność 15) - 50,6 t, 3) wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej grysowej (warstwa ścieralna) o grub. 5 cm po zagęszczeniu - 508,1 m2, 4) dodatek za każdy dalszy 1km transportu masy bitumicznej ponad 5 km (krotność 15) - 64,5 t,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12-08-2009r. do godz. 11:00 (środa)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Spełniają warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowych robót oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, a także załączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla spełnienia tego warunku winien wykazać, że wykonał nie mniej niż jedno zamówienie o tożsamym charakterze i porównywalnym zakresie odpowiadającemu przedmiotowemu postępowaniu (zał. 3 do SIWZ). 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. 4 do SIWZ). 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia, którymi będzie dysponował (zał. 5 do SIWZ). 8) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest by wykonawca dysponował kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg (wymagana kserokopia uprawnień), który winien przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (wymagana kserokopia zaświadczenia). Osoba zaproponowana w ofercie jako kierownik budowy winna być zatrudniona przez Wykonawcę i pełnić obowiązki przez cały okres realizacji umowy (zał. 6 do SIWZ), 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osobami, którymi będzie dysponował (zał. 7 do SIWZ), Wymagane jest by Wykonawca wskazał zakres robót, które zamierza zlecić podwykonawcy. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest załączenie następujących dokumentów: 10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków w wysokości nie mniejszej niż wartość własnej oferty brutto, 11) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-wisniowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach